اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با ماه محرم

رشت سیاه‌پوش می‌شود

خبرگزاری فارس: شهردار رشت از سیاه پوش شدن این شهر همزمان با فرا رسیدن محرم خبر داد.

رشت سیاه‌پوش می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، محمدعلی ‌ثابت‌قدم در جمع مدیران شهرداری این شهر با اشاره به اهمیت فضاسازی مناسب شهری در ماه محرم اظهار کرد: انجام تبلیغات محیطی و نصب پرچم‌های عزاداری موجب می‌شود تا همگان فضای ماتم و عزا را درک کرده و آمدن ماه محرم را احساس کنند.

وی افزود: عده‌ای افراد سودجو پرده‌های منصوبه در سطح شهر را مخدوش کرده و موجب یاس و ناامیدی شهروندان می‌شوند.

شهردار رشت با بیان اینکه باید در پاسداشت خون اباعبدالله‌الحسین (ع) و شهدای کربلا سهیم باشیم، همکاری شهرداری رشت با هیئت‌های عزاداری را از برنامه‌های این مجموعه عنوان کرد.

وی افزود: امسال مدیران و مسئولان شهرداری رشت بیش از سال‌های گذشته در راستای تبیین فرهنگ عاشورا و پاسداشت ایام سوگواری اباعبدالله‌الحسین (ع) برنامه‌هایی را برای زنده نگه‌داشتن شور حسینی انجام می‌دهند.

ثابت‌قدم، هویت‌بخشی سیمای بصری و فضاسازی تبلیغی سطح شهر با استفاده از ظرفیت‌های موجود مانند بیلبوردها، نصب بنر، پلاکارد، استند با موضوع گرامیداشت ایام ماه محرم و محوریت پیام‌های اباعبدالله (ع)، را از جمله برنامه‌ها ذکر کرد.

وی، هماهنگی با مساجد، هیئت مذهبی و دسته‌های عزاداری برای هرچه با شکوه‌تر برگزار شدن نماز ظهر عاشورا با بهره‌گیری از ظرفیت‌های مدیریت شهری، پخش تصاویر عزاداری از تلویزیون شهری، پخش مداحی از سیستم صوتی در میدان اصلی شهر، سیاه‌پوش کردن شهر و ... را از دیگر برنامه‌های ویژه ماه محرم بیان کرد.

انتهای پیام/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول