اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی:

خدمت در جمعیت هلال احمر باید صادقانه و داوطلبانه باشد

خبرگزاری فارس: مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی جمعیت هلال احمر را یک سازمان مردم نهاد دانست و گفت: خدمت در جمعیت هلال احمر باید صادقانه و داوطلبانه باشد.

خدمت در جمعیت هلال احمر باید صادقانه و داوطلبانه باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، حجت‌الاسلام علی‌محمد درویشی پیش از ظهر امروز در دومین نشست مجمع رابطین روابط عمومی و امورفرهنگی جمعیت هلال احمراستان با اشاره به اینکه باید رابطین طبق دستورالعمل و بودجه برنامه‌های خود را اجرا کنند، اظهار کرد: اجرای برنامه‌های متعدد و دادن اطلاعات و آمار دقیق به عموم جامعه باید همیشه در نظر گرفته شود.

وی حضور مسئول روابط‌عمومی را در تمامی جلسات شهرستان‌ها لازم و ضروری دانست و  افزود: رابطین روابط‌عمومی و امور فرهنگی جمعیت هلال احمر باید هوشمندانه و با اولویت برنامه‌های سازمان را انجام دهند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی استقلال در برنامه‌ها را بسیار مهم دانست و گفت: فعالیت و کار دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر بحث نظارت، تقویت و مشارکت در اجرای صحیح برنامه‌ها است.

درویشی هماهنگی و تعامل بین حوزه‌های مختلف جمعیت هلال احمر را مثبت ارزیابی و تصریح کرد: باید روحیه خدمات‌رسانی توسط روابط‌عمومی در بین حوزه‌های مختلف سازمان نهادینه شده و گسترش پیدا کند.

وی به اجرای کارهای فرهنگی در جمعیت هلال احمر اشاره کرد و افزود: باید در سایه نماز و امورات معنوی خدمات بشر دوستانه را تشویق و ترغیب کرد و به تمامی حوزه‌ها و معاونت‌ها ارتباط داد.

مسئول روابط عمومی جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی نیز در این مجمع تشکیل مجمع و حضور رابطین در شهرستان‌ها برای نخستین بار را بسیار موثر دانست و گفت: در طی دو ماه گذشته رابطین روابط‌عمومی و امور فرهنگی جمعیت هلال احمر در شهرستان‌ها فعالیت‌های خوبی را انجام داده‌اند.

سید جواد سلیمانی به بحث اخبار جمعیت هلال احمر اشاره کرد و افزود: در شهریور و مهرماه امسال نزدیک به 66  مورد خبر در رسانه‌های استان منتشر شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته بیش از 10 برابر افزایش را نشان می‌دهد.

وی به همکاری رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان‌ها  اشاره کرد و افزود: باید در راستای خدمت به مردم و اشاعه فرهنگ امدادی و خدمات بشر دوستانه فعالیت کرد.

در پایان از 5 رابط روابط‌عمومی و امور فرهنگی جمعیت هلال احمر شهرستان‌های خراسان جنوبی تقدیر و تشکر شد.

انتهای پیام/غ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول