اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین انتظامی فردوس:

باند سارقان حرفه‌ای غرب کشور در فردوس منهدم شد

خبرگزاری فارس: جانشین فرماندهی انتظامی فردوس از دستگیری سارقان حرفه‌ای غرب کشور در این شهرستان خبر داد.

باند سارقان حرفه‌ای غرب کشور در فردوس منهدم شد

محمد شاهوردی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در فردوس اظهار کرد: سارقان حرفه‌ای که از استان‌های غربی به شرق کشور آمده و به صورت باندی در شهرهای خراسان رضوی و جنوبی اقدام به سرقت‌ می‌کردند در دام پلیس گرفتار شدند.

وی گفت: در پی اخبار واصله و احتمال انجام سرقت در فردوس تدابیر ویژه انتظامی و اقدام‌های موثر امنیتی اندیشیده و با توجه به آمادگی پلیس، یک باند چهار نفره از سارقان حرفه‌ای غرب کشور در حین ارتکاب سرقت با هوشیاری و سرعت عمل ماموران انتظامی فردوس به دام افتاد.

شاهوردی افزود: پس از انجام تحقیقات پلیس، سارقان علاوه بر اعتراف به سرقت‌های منازل سطح شهرستان فردوس به چند فقره سرقت در شهرستان‌های بجستان و مه‌ولات نیز اعتراف کردند که تحقیقات پلیس همچنان ادامه دارد.

* کاهش 34 درصدی سرقت نسبت به سال گذشته

جانشین فرماندهی انتظامی فردوس از کاهش 34 درصدی سرقت در هفت‌ماهه نخست سال جاری خبر داد و تصریح کرد: در سال جاری به سبب بروز سرقت‌ها در یک مقطع زمانی حساسیت زیادی در سطح شهرستان ایجاد شد در حالی که میزان سرقت در سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته 34 درصد کاهش داشته است.

شاهوردی از مردم خواست تا هشدارهای پلیس را در ارتباط با رعایت مسائل امنیتی منازل از قبیل نصب دزدگیر، نرده و حفاظ مورد توجه قرار دهند و هنگام خروج از منزل وجوه نقد و طلاجات خود را در محل‌های قابل دسترس سارقان قرار ندهند.

وی یادآور شد: مردم در صورت مشاهده موارد مشکوک با تلفن 110 تماس حاصل کرده و موارد را به پلیس گزارش دهند.

انتهای پیام/غ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول