اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت ارومیه:

استکبار جهانی نماد زورگویی و سلطه‌طلبی است

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت ارومیه گفت: استکبار جهانی به عنوان نماد زورگویی و سلطه‌طلبی در جهان مطرح است و با ارتکاب جنایات بی‌شمار، کارنامه سیاهی از خود بر جای گذاشته است.

استکبار جهانی نماد زورگویی و سلطه‌طلبی است

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، حجت‌الاسلام محمدتقی صاحب‌الزمانی در خطبه‌های نمازجمعه این هفته ارومیه که در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) برگزار شد، اظهار داشت: امروز ما در حال مبارزه اقتصادی با استکبارجهانی هستیم و برای پیروزی باید همانند هشت سال دفاع مقدس عمل کنیم و با تلاش و ایثار و اطاعت از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب دشمن را برای رسیدن به اهدافش ناکام بگذاریم.

وی با بیان اینکه هدف استکبار جهانی از بین بردن پایه‌های مشروعیت نظام است، افزود: مبارزه با استکبار جهانی یک وظیفه ملی و مذهبی است.

امام جمعه موقت ارومیه در ادامه سخنان خود با بیان اینکه رعایت تقوی و پرهیز از گناه و آلودگی تنها راه رسیدن به کمال الهی و انسانی است، اضافه کرد: خداوند به طور مکرر در آیات شریفه قرآن کریم مسلمانان را به رعایت تقوی و دوری از ناپاکی‌ها دعوت کرده است.

وی با تاکید بر کسب روزی حلال و پرهیز از رباخواری، اضافه کرد: حریص بودن به دنیا و میل به لذت‌های دنیوی انسان را از یاد خدا غافل کرده و انسان‌ها را به سوی کارهای حرام و نامشروع می‌کشاند.

امام جمعه موقت ارومیه ادامه داد: کار و تلاش در اسلام همواره مورد تاکید قرار گرفته است و انسان در هر شرایط حتی در زمان غنا و بی‌نیازی نیز نباید از تلاش و فعالیت دست بردارد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به دو رویداد مهم در روز بیست و چهارم ذیحجه گفت: در این روز حضرت علی (ع) که در حین اقامه نماز نگین انگشتری خود را به فقیر می‌بخشد و ماجرای مباهله پیامبر بزرگ اسلام (ص) در راستای گسترش دین اسلام جهان رخ داده است که این رویدادهای مهم همواره عظمت و بزرگی اسلام و پیشوایان معصوم را نزد مسلمانان زنده می‌کند.

انتهای پیام/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول