اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در استان زنجان:

نهضت اطلاع‌رسانی در زمینه بیماری‌های خاص انجام شود

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در استان زنجان با بیان اینکه جامعه باید در زمینه پیشگیری بیماری‌ها گام‌های مطلوبی را بردارد، افزود: نهضت اطلاع‌رسانی به مردم در زمینه بیماری‌های خاص باید انجام شود.

نهضت اطلاع‌رسانی در زمینه بیماری‌های خاص انجام شود

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، آیت‌الله شیخ علی خاتمی ظهر امروز در همایش خیرین بیماران کلیوی استان زنجان، اظهار کرد: هزینه بیماری کلیه بسیار بالا است که این امر مشکلاتی را برای این افراد به وجود می‌آورد.

وی با بیان اینکه همه اقدامات خیرین و خیر اندیشان نمی‌تواند از شدت درد این افراد بکاهد، تصریح کرد: کمک خیرین موجب تسلی خاطر این افراد می‌شود.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با اشاره به اینکه بسیاری از این افراد از اقشار کم‌‌درآمد جامعه هستند، افزود: هزینه بالای درمان موجب ایجاد مشکلاتی برای این افراد شده است.

وی با بیان اینکه خیرین پیشگام در عرصه‌های مختلف هستند، خاطرنشان کرد: خیرین همواره خدمات شایسته‌ای را به بیماران ارائه کرده‌اند.

آیت‌الله خاتمی در بخش دیگری از سخنان خود بر ضرورت توجه به امر پیشگیری تاکید کرد و افزود: اطلاع‌رسانی مناسب و مداوم موجب کاهش آمار بیماران در جامعه می‌شود.

وی با بیان اینکه جامعه باید در زمینه پیشگیری گام‌های مطلوبی را بردارد، افزود: نهضت اطلاع‌رسانی به مردم در زمینه بیماری‌های خاص باید انجام شود.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با اشاره به اینکه افزایش آگاهی مردم از بیماری کلیه موجب کاهش بیماران می‌شود، افزود: شناسایی بیماران در مراحل اولیه موجب کاهش تبعات بعدی می‌شود.

وی اهدای عضو را از اقدامات ارزشمند افراد جامعه برشمرد و گفت: فتوای مراجع بزرگ اهدای عضو از طریق افراد مرگ مغزی را تایید می‌کند.

آیت‌الله خاتمی با بیان اینکه خوشبختانه در استان زنجان اقدامات مطلوبی در این زمینه انجام شده است، افزود: ضروری است با فرهنگ‌سازی مناسب این میزان افزایش یابد.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول