اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه سمیرم:

بزرگترین افتخار مسئولان خدمت به مردم است

خبرگزاری فارس: امام جمعه سمیرم بزرگترین افتخار مسئولان را خدمت به مردم عنوان کرد و گفت: مسئولان باید برای خدمت‌رسانی به مردم که ولی نعمتان ما هستند، صادقانه تلاش کنند.

بزرگترین افتخار مسئولان خدمت به مردم است

به گزارش خبرگزاری فارس از سمیرم، حجت‌الاسلام والمسلمین سید حبیب الله موسوی ظهر امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه سمیرم ضمن سفارش نمازگزاران به رعایت تقوا و پرهیزگاری اظهار کرد: تقوای الهی موجب قرب بیشتر به خداوند خواهد شد.

وی مسئله امامت و ولایت را در رأس همه مسائل دانست و افزود: مسئله امامت و ولایت امیرالمومنین یعنی تمام رسالت انبیاء و مرسلین در غدیرخم و با انتصاب علی(ع) به جانشینی پیامبر کامل شد.

امام جمعه سمیرم اظهار کرد: ولایت و امامت رکن رکین اسلام است و کسانی که امامت را قبول ندارند رسالت را نیز قبول ندارند و مسلمان نیستند.

وی تصریح کرد: نزول آیه تطهیر تثبیت کننده مسئله امامت و ولایت در اسلام است.

موسوی با بیان اینکه امامت و ولایت اساسی‌ترین و اصلی‌ترین اصل و محور مکتب اسلام است، اضافه کرد: تا زمانی که در مسیر امامت و ولایت حرکت می‌کنیم، این انقلاب و نظام شکست‌ناپذیر است و به راه خود با عزت و اقتدار ادامه می‌دهد و کسی نمی‌تواند به آن خدشه‌ای وارد کند.

وی بزرگ‌ترین افتخار مسئولان را خدمت به مردم عنوان کرد و افزود: مسئولان باید برای خدمت‌رسانی به مردم که ولی نعمتان ما هستند، صادقانه تلاش کنند.

خطیب جمعه سمیرم تأکید کرد: سخنان و رهنمود‌های رهبر معظم انقلاب همواره باید سرلوحه و فصل‌الخطاب مسئولان و کارگزاران نظام اسلامی قرار داشته باشد.

وی در ادامه با گرامیداشت روز خانواده و تکریم بازنشستگان گفت: این روز دارای اهمیت و ارزش خاصی است زیرا سوره مبارک انسان در این روز نازل شده که خود اهمیت توجه به انسان و نقش او در خانواده را متجلی می‌سازد.

موسوی همچنین با اشاره به روز کتاب و کتابخوانی گفت: فرهنگ کتاب و کتابخوانی باید در جامعه ما نهادینه شود و خانواده‌ها باید به مطالعه کتاب بیشتر اهمیت دهند.

وی بر توجه بیشتر بر خواندن قرآن و نهج‌البلاغه تاکید کرد و افزود: نهج‌البلاغه جامع‌ترین کتاب پس از قرآن است که متاسفانه مطالعه این کتاب ارزشمند کم است.

انتهای پیام/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول