اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شهرضا:

ایجاد نشاط اجتماعی جزو مهم‌ترین درخواست‌های مردم مطرح است

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهرضا گفت: در حال حاضر ایجاد فضای شور و نشاط در سطح جامعه به عنوان یکی از مهم‌ترین انتظارات مردم از مسئولان مطرح است.

ایجاد نشاط اجتماعی جزو مهم‌ترین درخواست‌های مردم مطرح است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرضا، حجت‌الاسلام سیف‌الله یعقوبی ظهر امروز با بیان این مطلب در خطبه‌های نماز جمعه شهرضا اظهار کرد: 24 ذی‌الحجه به عنوان روز مباهله مطرح است و در این روز که به عنوان یک روز بزرگ و با عظمت در تاریخ اسلام به شمار می‌رود، وظیفه داریم که یاد تمامی انسان‌های بزرگی که با نیت الهی و اتکای به پروردگار در راستای تبلیغ و تبیین دین تلاش کرده‌اند را گرامی داریم.

وی ادامه داد: در حال حاضر وهابیون با تمامی توان خود در جهت دشمنی با پیامبراکرم(ص) و اسلام به میدان آمده‌اند و برای همه مسلمانان مایه افتخار است که با وجود این دشمنی‌ها همچنان اهل بیت(ع) در قلب جهانیان جای دارند.

امام جمعه شهرضا در خطبه دوم نماز جمعه با اشاره به اهمیت نگرش مثبت در تمام مسایل زندگی گفت: انسان در سرای آخرت باید پاسخگوی تمام اعمال، کردار و نیت‌های خود دراین عالم باشد و خود بزرگ‌بینی و بدخواهی برای دیگران به عنوان دو عیب اساسی برای انسان‌ها مطرح است.

وی در ادامه با اشاره به فعالیت‌های گسترده ستاد غدیر شهرستان شهرضا در دهه ولایت افزود: همگان باید بدانند که برنامه‌های مذهبی و فرهنگی دهه ولایت در شهرستان شهرضا در سطح کشور بی‌نظیر است و این افتخار بزرگی است که با تلاش و پیگیری مداوم مسئولان و دست‌اندرکاران این حوزه به دست آمده است.

یعقوبی با اشاره به لزوم توجه به مقوله مطالعه و افزایش امکانات زیر ساختی در حوزه فرهنگ مکتوب گفت: باید به شکلی در این زمینه فرهنگ‌سازی انجام گیرد که همه افراد خود را موظف به یک ساعت مطالعه در طول شبانه‌روز بدانند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فرارسیدن ماه محرم و جایگاه متعالی این ایام در بین جوانان تصریح کرد: امام خمینی(ره) زنده ماندن اسلام را از برکات ماه محرم ذکر می‌کردند و امروز بر ما واجب است که با پیروی از فرهنگ متعالی عاشورا در برابر جنایات آمریکا و صهیونیسم در سوریه ایستادگی کنیم.

خطیب جمعه شهرضا با اشاره به برگزاری جشنواره ملی انار و سفال شهرضا و دستاوردهای ناشی از آن افزود: در طی دهه ولایت جشنواره‌های زیادی با اهداف و محورهای متفاوت در نقاط مختلف کشور برگزار می‌شود و در برابر این فعالیت‌های گسترده و شایسته هیچ‌گونه مخالفت و مقاومتی مشاهده نمی‌شود.

وی ادامه داد: در حال حاضر ایجاد نشاط اجتماعی به عنوان یکی از مهم‌ترین درخواست‌های مردم از مسئولان مطرح است و انتظار داریم با آسیب‌شناسی این جشنواره بزرگ در سال‌های آینده نیز شاهد برگزاری این حرکت عظیم در سطح شهرستان شهرضا باشیم.

انتهای پیام/خ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول