اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نخستین نمایشگاه بازی‌های رایانه‌ای قم

سطح هیجان کودکان و نوجوانان سنجیده‌ می‌شود

خبرگزاری فارس: در نخستین نمایشگاه بازی‌های رایانه‌ای قم سطح هیجان کودکان و نوجوانان قمی در ارتباط با بازی‌های رایانه‌ای سنجیده می‌شود.

سطح هیجان کودکان و نوجوانان سنجیده‌ می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از ستاد خبری نخستین نمایشگاه بازی‌های رایانه‌ای استان قم، این نمایشگاه با حضور شرکت‌های بازی‌ساز که آخرین محصولات خود را برای ارائه به علاقه‌مندان این عرصه به این نمایشگاه آورده‌اند، صبح روز سه‌شنبه 16 آبان ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های استان قم آغاز به کار کرده است.

نخستین نمایشگاه بازی‌های رایانه‌ای استان قم که تا 19 آبان ‌ماه دایر خواهد بود، با استقبال گسترده‌ای از سوی نوجوانان قمی و خانواده‌های آنان روبه‌رو شده است.

یکی از غرفه‌های فعال در این نمایشگاه، غرفه سنجش سطح هیجان است که با هدف آگاه ساختن کودکان و نوجوانان و والدین آنها از اثرات بازی‌های خشن بر ذهن و روان انسان برپا شده است.

در این غرفه به هر مراجعه‌کننده یک پرسش‌نامه داده می‌شود که با سؤالات کارشناسی شده برخی پارامترهای روانی وی در قالب این پرسش‌نامه سنجیده می‌شود.

در مرحله دوم مراجعه‌کننده پس از انجام چند بازی خشن به سؤالات بار دیگر پاسخ می‌دهد و به عملکرد او در هر بازی نمره‌ای داده می‌شود.

این تست روانشناختی میزان هیجان را در افراد سنجیده و سابقه وی در استفاده از بازی‌های خشن را مورد بررسی قرار می‌دهد.

کارشناسان این غرفه تلاش می‌کنند تا مضرات بازی‌های رایانه‌ای خشن را برای نوجوانان و خانواده‌های آنان توضیح داده و آنان را نسبت به تاثیراتی که این بازی‌ها می‌تواند بر سلامت روانی بگذارد، آگاه کنند.

انتهای پیام/خ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول