اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سبک کونگ‌فو گرات سان استان قم:

کونگ‌فوکاران قم به 18 مدال قهرمانی کشور دست یافتند

خبرگزاری فارس: رئیس سبک کونگ‌فو گرات سان استان قم از موفقیت کونگ‌فوکاران قمی در کسب 18 مدال پیکارهای قهرمانی کشور خبر داد.

کونگ‌فوکاران قم به 18 مدال قهرمانی کشور دست یافتند

هادی کریمی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: کونگ‌فوکاران قمی مزد تلاش و تمرینات بسیار فشرده و جدی خود را در رقابت با مدعیان قهرمانی پیکارهای کونگ‌فو سبک گرات سان قهرمانی کشور با کسب 18 مدال گرفتند.

وی ادامه داد: پیکارهای کونگ‌فو و هنرهای رزمی سبک گرات سان قهرمانی کشور به همت فدراسیون کونگ‌فو و هنرهای رزمی کشورمان برگزار شد و طی آن رزمی‌کاران هفت استان برای کسب مدال با یکدیگر به رقابت پرداختند.

رئیس سبک کونگ‌فو گرات سان استان قم افزود: مسابقات قهرمانی کونگ‌فو گرات سان کشور بر اساس برنامه‌ریزی و پیش‌بینی فدراسیون هنرهای رزمی و کونگ‌فو کشور برگزار شد و حاصل تلاش رزمی‌کاران قمی کسب 9 نشان طلا، پنج نقره و چهار برنز بود.

وی بیان داشت: پیکارهای کونگ‌فو گرات سان قهرمانی کشور با شرکت مدعیان این رشته در اوزان مختلف برگزار شد و تیم اعزامی قم در اوزان مختلف چهار رده سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان به 18 مدال دست یافت.

کریمی عنوان کرد: در رده سنی نونهالان این مسابقات علی بختیاری‌زاده در وزن منهای 30، امیر بهرامی در وزن منهای 41 و ابوالفضل برته در وزن منهای 44 به همراه محمدحسین گرماب دشتی در وزن به اضافه 46 کیلوگرم صاحب مدال طلا شدند.

وی گفت: در رده سنی نوجوانان علیرضا فتحی در منهای 36 و محمدکاظم عابدی در منهای 53 مدال طلا گرفتند، محمدعلی عابدی در منهای 36، سید امان حسینی در منهای 47 و سعید ضیایی در منهای 28 کیلوگرم صاحب نشان نقره شدند و علیرضا سالار در منهای 44 به مدال برنز رسید.

رئیس سبک کونگ‌فو گرات سان استان قم افزود: در رده سنی جوانان غلام نقی عسگری در منهای 57 و مهرداد محرمی در وزن به اضافه 85 کیلوگرم صاحب نشان طلا شدند در حالی که محمد نجاتی در منهای 70 نقره گرفت و توحید تات قشلاقی در منهای 47 و حسین جان‌باباپور در منهای 65 به مدال برنز دست یافتند.

وی متذکر شد: در رده سنی بزرگسالان نیز سید موسی جهان دیده در وزن منهای 70 کیلوگرم و حسین حق‌گو در وزن به اضافه 92 کیلوگرم موفق به کسب دو مدال طلا شدند، در حالی که در وزن منهای 75 کیلوگرم نیز مصطفی رادش موفق به کسب مدال نقره وزن منهای 75 کیلوگرم شد.

انتهای پیام/ن30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول