اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت کونگ‌فو استان قم:

کونگ‌فوکاران قم به پیکارهای کمپو قهرمانی کشور اعزام می‌شوند

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت هنرهای رزمی و کونگ‌فو استان قم از اعزام رزمی‌کاران قمی به پیکارهای کونگ‌فو سبک کمپو قهرمانی کشور خبر داد.

کونگ‌فوکاران قم به پیکارهای کمپو قهرمانی کشور اعزام می‌شوند

محمد خان‌احمدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: حضور در پیکارهای قهرمانی کشور یکی از مهم‌ترین اولویت‌های هیئت هنرهای رزمی و کونگ‌فو استان قم به شمار می‌رود و بعد از افتخارآفرینی کونگ‌فو‌کاران قمی در پیکارهای شهریور ماه قهرمانی کشور، مسابقات سبک کمپو مهم‌ترین رویدادی است که پیش روی رزمی‌کاران قمی قرار دارد.

وی ادامه داد: به همین منظور و برای شناخت برترین‌ها، مسابقات انتخابی سبک کمپو کونگ‌فو استان قم طبق برنامه‌ریزی و پیش‌بینی هیئت هنرهای رزمی و کونگ‌فو قم در سالن ورزشی مجتمع فرهنگی ورزشی نور منطقه نیروگاه قم برگزار شد.

رئیس هیئت هنرهای رزمی و کونگ‌فو افزود: پیکارهای انتخابی سبک کمپو کونگ‌فو استان قم در آستانه فرا رسیدن هفته گرامیداشت تربیت‌بدنی و ورزش با شرکت مدعیان این سبک در اوزان مختلف برگزار شد و برترین‌ها شناخته شدند.

وی یادآور شد: در واقع بعد از اینکه وزارت ورزش و جوانان تصمیم گرفت فدراسیون کونگ‌فو از اسفند ماه سال گذشته به عنوان زیر مجموعه فدراسیون انجمن‌های ورزشی کشورمان فعالیت کند و هیئت‌های استانی نیز زیر مجموعه هیئت انجمن‌های ورزشی استان اداره شوند، این رشته فعالیت چندانی در نقاط مختلف کشور نداشت تا اینکه بار دیگر تصمیم گرفته شد این فدراسیون با عنوان فدراسیون هنرهای رزمی و کونگ‌فو فعالیت خود را در عرصه‌های مختلف ادامه دهد.

خان‌احمدی با بیان اینکه قم در کونگ‌فو توانمندی و قابلیت‌های زیادی دارد ابراز داشت: بر این اساس هیئت هنرهای رزمی و کونگ‌فو استان قم در راستای توسعه بخش قهرمانی این رشته ورزشی پر مدال و پر طرفدار در بین نوجوانان و جوانان قمی که علاقه زیادی به رشته‌های رزمی دارند، مسابقات استانی را در سبک‌های مختلف برگزار می‌کند.

وی عنوان داشت: از تمام کونگ‌فوکاران مدعی در رده‌های سنی مختلف دعوت شده است تا با ثبت‌نام در هیئت هنرهای رزمی و کونگ‌فو قم در مسابقات کونگ‌فو قهرمانی استان قم که به مناسبت اعیاد و مناسبت‌های پیش‌رو برگزار می‌شود، حضور یابند.

رئیس هیئت هنرهای رزمی و کونگ‌فو استان قم افزود: این مسابقات در حالی برگزار می‌شود که سال گذشته مسابقات در چهار رده سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان برنامه‌ریزی شد و بر اساس آن رقابت‌های رده‌های سنی نونهالان و نوجوانان با عنوان قهرمانی قم و پیکارهای رده سنی جوانان و بزرگسالان با رویکرد انتخابی تیم استان قم به انجام رسید.

انتهای پیام/ع20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول