اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با صدور حکمی صورت گرفت

ابراهیمی سرپرست جدید هیئت کونگ‌فو اصفهان شد

خبرگزاری فارس: معاون امور توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان به عنوان سرپرست جدید هیئت کونگ‌فو استان اصفهان انتخاب شد.

ابراهیمی سرپرست جدید هیئت کونگ‌فو اصفهان شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، با طولانی شدن دوران سرپرستی رمضان احمدی در هیئت کونگ‌فو استان اصفهان با پیشنهاد اداره کل ورزش و جوانان اصفهان و موافقت فدراسیون کونگ‌فو سرپرست جدیدی برای این هیئت منصوب شد.

بر این اساس غلام ابراهیمی به عنوان سرپرست هیئت انتخاب شده تا در ظرف مهت قانونی نسبت به فراهم کردن مقدمات برگزاری مجمع انتخاباتی این هیئت اقدام کند.

احمدی که از حدود دو سال قبل تاکنون سرپرستی هیئت کونگ‌فو استان اصفهان را بر عهده داشته است، پس از استعفای مجتبی شیرزادی از ریاست هیئت این مسئولیت را در اختیار گرفت اما وی شرایط ثبت نام برای کاندیداتوری هیئت را ندارد و با کنار گذاشته شدن از سمت سرپرستی، مسئولیت وی در این هیئت به طور رسمی پایان یافت.

معاون امور توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با تایید این خبر گفت: ابلاغ سرپرستی بنده امروز از طرف فدراسیون صادر شد تا طی ماه‌های آینده زمینه برگزاری مجمع هیئت را فراهم کنم.

غلام ابراهیمی با اشاره به کنار گذاشته شدن رمضان احمدی از سرپرستی هیئت تصریح کرد: به هیچ عنوان بحث خصومت شخصی مطرح نیست و بر اساس سنجش شرایط به این نتیجه رسیدیم که با سرپرست قبلی قطع همکاری کنیم.

انتهای پیام/صا30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول