اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور سردار باقرزاده

زارعی مدیرکل بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس مازندران شد

خبرگزاری فارس: مدیرکل بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس مازندران با حضور سردار باقرزاده معرفی شد.

زارعی مدیرکل بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس مازندران شد

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، سردار سید محمد باقرزاده مسئول قرارگاه پارک موزه مازندران و فرمانده کمیته جستجوی مفقودین دوران دفاع مقدس در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان که بخشی از این نشست به منظور مراسم تودیع و معارفه مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران برگزار شد با بیان اینکه پارک موزه دفاع مقدس بزرگ‌ترین رویداد فرهنگی در مازندران است، اظهار داشت: تلاش‌های فرهنگی و معنوی در جایگاه خودش می‌تواند به رفاه حال عمومی مردم بیانجامد.

وی ادامه داد: براساس تعالیم قرآنی کارها باید به صورت جمعی و گروهی انجام شود تا محصول خوبی داشته باشد.

باقرزاده با بیان اینکه کارهای فرهنگی کشور شخصی‌محور و متکی به افراد شده است، تصریح کرد: شاهد هستیم که در کارهای فرهنگی افراد روی غیر‌ت‌شان کار می‌کنند، باید به کارهای گروهی بها داده شود.

فرمانده کمیته جستجوی مفقودین دوران دفاع مقدس با بیان اینکه ما با جنگ فرهنگی مواجه هستیم و کار گروهی امری اجتناب‌ناپذیر است، بیان داشت: استان مازندران در سطح کشور باید به نحو مطلوبی معرفی شود.

باقرزاده ادامه داد: مازندران دارای ارزش‌های فرهنگی و معرفتی است، ما در علوم عقلی و نقلی و سایر رشته‌ها مفاخر زیادی داریم.

این مسئول، لشگر 25 کربلا را در دوران دفاع مقدس خط‌‌شکن معرفی کرد و یادآور شد: در جشنواره‌های فرهنگی، مازندران متناسب با شان و جایگاه استان معرفی شود.

وی با اشاره به اینکه پارک موزه از تجمیع چند موزه میراث فرهنگی شکل می‌گیرد، خاطرنشان کرد: موزه میراث فرهنگی مازندران در گذر تاریخ و نیز تاریخ دفاع مقدس این استان در پارک موزه تعریف می‌شود.

مسئول قرارگاه پارک موزه مازندران در ادامه از تلاش‌های مدیرکل سابق بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران تقدیر کرد.

باقرزاده همت مدیرکل سابق بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران را قابل تحسین دانست و متذکر شد: با توجه به اینکه کیاالحسینی چند سال بود که بازنشسته شده، ولی بنا به درخواست ما در این استان فعالیت کاری داشتند.

به گزارش فارس، منصورعلی زارعی که در گذشته فرماندار ساری بود در جمع مسئولان استانی و معاون وزیر امور خارجه و نمایندگان مجلس به عنوان مدیرکل جدید بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران معرفی شد.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول