اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست تیم بسکتبال صنعت مس:

آمادگی بالایی برای دیدار با شاهین بوشهر داریم

خبرگزاری فارس: سرپرست تیم بسکتبال صنعت مس کرمان گفت: تیم مس برای رویارویی برابر شاهین بوشهر از آمادگی بالایی برخوردار است.

آمادگی بالایی برای دیدار با شاهین بوشهر داریم

حسین دادبخش امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: بازیکنان تیم پس از پیروزی مقابل تیم صدر جدولی نفت آبادان از روحیه بسیار بالایی برخوردار هستند و در واقع این پیروزی به نوعی اثبات شایستگی بسکتبال کرمان بود.

وی افزود: البته کادر فنی پس از این بازی به بازیکنان تیم اعلام داشت این پیروزی مدینه فاضله آنها نیست و همه باید با فراموش کردن این نتیجه به فکر ادامه مسابقات و تداوم نتایج در ادامه مسابقات باشند، بازیکنان تیم همه جوان‌های لایق و شایسته‌ای و همه گوش به فرمان سرمربی تیم هستند.

وی در زمینه دیدار این هفته مس در برابر شاهین بوشهر گفت: این دیدار نیز برای ما حساسیت بالایی دارد برای قرار گرفتن در جمع تیم‌های بالای جدولی باید از این دیدار با دست پر خارج شویم و کادر فنی با شناختی که از حریف دارد برای این بازی تدابیری را اتخاذ کرده و قطعا با برنامه گام به این دیدار می‌گذارد.

دادبخش بیان داشت: تیم بسکتبال صنعت مس برای حضور در این دیدار چهارشنبه شب کرمان را به مقصد بوشهر ترک می‌کند تا در دیدار بعد از ظهر جمعه 19 آبان ماه برابر حریفش صف‌آرایی کند.

به گزارش فارس، مس کرمان که در گروه نخست مسابقات لیگ دسته اول بسکتبال کشور قرار دارد هم‌اکنون و در پایان هفته چهارم مسابقات از سه دیدارش موفق به کسب پنج امتیاز شده است.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول