اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ارشاد آذربایجان‌غربی خبر داد

برگزاری 12 کارگاه آموزشی در آذربایجان‌غربی

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌غربی گفت: 12 کارگاه آموزشی با حضور اساتید حوزه علمیه، دانشگاه و اساتید هنری در سال جاری برگزار شده است.

برگزاری 12 کارگاه آموزشی در آذربایجان‌غربی

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، حجت‌الاسلام محمدباقر کریمی در مراسم اختتامیه نخستین جشنواره ملی فیلم و عکس قرآن معجزه پیامبر(ص) اظهار داشت: در جشنواره فیلم‌های قرآنی 2 هزار فیلم در حوزه قرآن در پنج سال گذشته مورد بررسی قرار گرفت که از این تعداد 200 فیلم کوتاه، سه فیلم بلند سینمایی و سه فیلم تلویزیونی انتخاب و در زمان جشنواره در ارومیه و شهرهای خوی و مهاباد اکران شدند.

وی با بیان اینکه نخستین جشنواره فیلم‌های قرآنی با عنوان قرآن معجزه پیامبر اعظم(ص) با هدف پژوهش‌محوری و هدایتگری فیلم‌های قرآنی اجرا شد، افزود: با وجود توهین‌های متعدد به وجود مقدس پیامبر عظیم الشان اسلام(ص) این امر نتوانست از محبوبیت پیامبر اکرم(ص) در جهان بکاهد و نخستین جشنواره فیلم‌های قرآنی با عنوان قرآن معجزه پیامبر اعظم(ص) نیز برای مبارزه فرهنگی با این امر در استان طرح‌ریزی و اجرا شد که می‌تواند نتایج بسیار خوبی داشته باشد.

این جشنواره از 14 تا 18 آبانماه جاری در تالار وحدت ارومیه برگزار شد و آثار برگزیده فیلم‌های قرآنی در آن به نمایش گذاشته شدند.

برگزاری کارگاه‌های نقد و بررسی و سمینارهای تخصصی کارگردانی، نویسندگی و ایده‌یابی در حوزه فیلم‌ها و داستان‌های قرآنی با حضور استادان به نام کشور و برپایی نمایشگاه عکس قرآنی با موضوع‌های مکه مکرمه و نماز و نیایش از مهم‌ترین برنامه‌های جنبی این جشنواره بود.

انتهای پیام/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول