اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور استاندار مرکزی

عملیات احداث 4 تقاطع غیرهمسطح در اراک آغاز شد

خبرگزاری فارس: طی مراسمی با حضور استاندار و معاونان استانداری مرکزی، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر اراک عملیات اجرایی چهار پروژه عمرانی در اراک آغاز شد.

عملیات احداث 4 تقاطع غیرهمسطح در اراک آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک در این مراسم کلنگ احداث چهار تقاطع غیر هم‌سطح بلوار میرزای شیرازی – امام خمینی(ره)، بلوار مهارت- کمربندی شمالی، بلوار مهارت- کشاورز و بلوار مهارت بلوار قدس به همت شهرداری اراک آغاز شد.

رئیس شورای اسلامی شهر اراک در مراسم کلنگ‌زنی این پروژه‌ها گفت: در فصل پاییز برگ‌ریزان بهار فعالیت‌های عمرانی شهرداری آغاز شده و این بهار نویدبخش عمران و آبادانی شهر اراک است.

منوچهر کاظمی اظهار داشت: خرسندیم که شهرداری اراک فصلی نوین را برای کار و تلاش خود رقم زده و بهاری دیگر را برای آبادانی شهر اراک مهیا ساخته و حتی در این زمان نیز جهت عمران و آبادانی شهر به تلاش و کوشش خود پایان نداده است.

وی افزود: به همت شهرداری و با حمایت‌های استانداری مرکزی امروز شاهد آغاز عملیات عمرانی چهار پروژه تقاطع غیر همسطح در شهر اراک هستیم که امید می‌رود ظرف یک سال آینده شاهد بهره‌برداری از این پروژه‌ها باشیم.

رئیس شورای اسلامی شهر اراک با اشاره به اینکه برای اجرای این پروژه‌ها 112 میلیارد تومان اعتبار برآورد شده است تصریح کرد: بخشی از این اعتبارات از محل اعتبارات استان تامین خواهد شد.

وی افزود: شورای اسلامی شهر و شهرداری اراک با توجه به بودجه و اعتبارات محدود به تلاش و کوشش خود برای جلب رضایت شهروندان ادامه داده و این مهم فقط و فقط با حمایت‌ و دلگرمی‌های بی‌دریغ استاندار و شهروندان عزیز اراکی عملی خواهد شد.

کاظمی همدلی و اتحاد را اصل مهم در پیشرفت امور دانست و خاطر نشان ساخت: آنچه بیش از اعتبار و منابع مالی می‌تواند موجب موفقیت در اجرای هر پروژه‌ای باشد، همدلی، یک‌رنگی و دلسوزی است که خوشبختانه امروز این اصل مهم در مجموعه شهرداری و شورای شهر به خوبی به وجود آمده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود از اجرای طرح جمع‌آوری مکانیزه زباله ظرف یک ماه آینده در اراک خبر داد و گفت: به منظور اجرای این طرح یک هزار و 500 دستگاه سطل زباله خریداری و سه میلیارد تومان اعتبار برآورد شده است که می‌طلبد شهروندان نیز یاریگر مجموعه شهرداری در اجرای این پروژه باشند.

رئیس شورای اسلامی شهر اراک گفت: مناسب‌سازی معابر برای تردد معلولین و سالمندان یکی از ضروریات اقدامات عمرانی است و انتظار می‌رود که بیش از پیش به این مهم توجه شود.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول