اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر شهرسازی اداره کل راه و شهرسازی خراسان‌شمالی:

شهروندان از خرید اراضی در خارج از محدوده شهر بجنورد خودداری کنند

خبرگزاری فارس: مدیر شهرسازی و معماری اداره کل راه و شهرسازی استان خراسان‌شمالی گفت: شهروندان از خرید اراضی فاقد حد نصاب در خارج از محدوده شهر بجنورد جداً خودداری کنند.

شهروندان از خرید اراضی در خارج از محدوده شهر بجنورد خودداری کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان خراسان‌شمالی، روزبه دادجو اظهار کرد: با عنایت به اینکه طرح محله احمدآباد توسط مشاور در دست تهیه است، ملاحظه شد افراد سودجو اقدام به تفکیک و فروش غیرمجاز اراضی واقع در محله احمدآباد کرده‌اند.

وی اضافه کرد: طبق قانون منع فروش اراضی فاقد کاربری مسکونی مصوب 6/5/81 مجلس شورای اسلامی، هرگونه تفکیک، خرید و فروش اراضی فاقد حد نصاب در محدوده شهر به منظور استفاده مسکونی ممنوع است.

دادجو تصریح کرد: مصوبه شورای عالی شهرسازی و معماری ایران صرفاً در خصوص ارائه خدمات به بناهای ساخته شده موجود در محله احمدآباد بوده و قابل تسری به اراضی بایر نیست، بنابراین به شهروندان توصیه می‌شود از خرید اراضی در محدوده احمدآباد پرهیز کنند.

خبر دیگری نیز حاکی است، سرپرست اداره راه و شهرسازی شهرستان فاروج گفت: ساخت مسجد مسکن مهر فاروج به شهرداری این شهرستان واگذار شده بود که به پیشرفت 95 درصدی رسیده است.

مصرزاده تصریح کرد: گلدسته‌ها و مناره‌های این مسجد 325 متر‌مربع زیر بنا دارد که به زودی نصب و آماده بهره‌برداری می‌شود.

وی با بیان اینکه مسجد سایت مسکن مهر شهر تیتکانلو هم به این شهرداری واگذار شده است، افزود: این پروژه هم که با 330 مترمربع زیربنا در حال ساخت است تا مرحله نصب اسکلت انجام شده و تکمیل آن در تعهد شهرداری است.

انتهای پیام/ل30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول