اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار راور:

نیاز امروز جامعه توسعه فضای معنوی است

خبرگزاری فارس: فرماندار راور گفت: نیاز امروز جامعه توسعه فضای معنوی مطرح و بر ترویج فرهنگ جهاد و شهادت به ویژه در بین جوانان و نوجوانان‌ است.

نیاز امروز جامعه توسعه فضای معنوی است

به گزارش خبرگزاری فارس از راور، محمد‌رضا شریفی در جلسه ‌‌برنامه‌ریزی یادواره شهدای زغال‌سنگ استان کرمان اظهار داشت: ما هر چه داریم از گذشت و ایثار شهدای هشت سال دفاع مقدس است که با لبیک به رهبر و مقتدای خویش داوطلبانه عازم میدان‌های رزم شدند و با نثار جان خویش امنیت و آرامش را به جامعه ارزانی دادند.

وی بیان داشت: بر پایی این یادواره‌ها به گونه‌ای تجلیل از آن عزیزانی است که جان خویش را در طبق اخلاص نهاده و از کیان و کشور دفاع کردند.

شریفی با اشاره به برخی مسائل و مشکلات روز در کشور آن را از عوامل اصلی غفلت از ارزش‌ها دانست.

وی نیاز امروز جامعه را توسعه فضای معنوی مطرح و بر ترویج فرهنگ جهاد و شهادت به ویژه در بین جوانان و نوجوانان‌ تاکید کرد و افزود: شهیدان نیازی به برگزاری یادوارها ندارند، این ما هستیم که برای خدایی شدن و رسیدن به قله عزت و افتخار با‌ید دست توسل به دامان شهدا دراز کنیم.

حجت‌الاسلام علی ‌تویسرکانی امام جمعه راور نیز با استناد به آیات و روایات  شهادت را یک مصداق عمل صالح جامعه ایمانی بیان کرد و با اشاره به اصالت و ارزش دفاع فی‌سبیل‌الله خواستار بستر‌سازی در این مورد شد.

‌حجت‌الاسلام‌ اکبر سلطانی‌زاده دبیر یادواره شهدای معادن زغال‌سنگ استان کرمان نیز گفت: استان کرمان با تعداد 129 شهید معدن‌کار‌ رتبه دوم شهید در معادن کشور را دارد که با توجه به برنامه‌ریزی‌های به عمل آمده چهارمین یادواره شهدای زغال سنگ استان در شهرستان راور برگزار می‌شود.

به گزارش فارس با توجه به برنامه‌ریزی و هماهنگی به عمل آمده یادواره شهدای زغال سنگ استان در 29 آذر ماه جاری در راور برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول