اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم پیشگامان کویر یزد:

شکست متین ورامین کار ساد‌ه‌ای نبود

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم پیشگامان کویر یزد با اشاره به عملکرد تیم متین ورامین در دیدار با این تیم گفت: شکست متین ورامین کار ساد‌ه‌ای نبود.

شکست متین ورامین کار ساد‌ه‌ای نبود

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، عباسعلی میرحسینی بعد از پیروزی سه بر یک مقابل تیم متین ورامین در جمع خبرنگاران با تاکید بر اینکه تیم متین ورامین از کادر فنی و بازیکنان با تجربه و فنی برخوردار است، اظهار داشت: شکست تیم متین ورامین که از کادر فنی و بازیکنان فنی بهره‌مند است و در حضور تماشاگران پرشور و نشاطی که از قبل از آغاز این دیدار تیم خود را تشویق می‌کردند، کار ساده‌ای نبود.

سرمربی تیم پیشگامان کویر یزد حضور در بین چهار تیم بالای جدول رده‌بندی را از مهمترین اهداف این تیم دانست و تاکید کرد: ضمن حفظ عنوان فصل گذشته امیدواریم با تلاش و همت بازیکنان جزو چهار تیم اول جدول قرار بگیریم.

وی با اشاره به وضعیت تیم پیشگامان کویر یزد عنوان کرد: برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته شده برای تیم، اردوهای داخلی و خارجی و برگزاری مسابقات تدارکاتی برای تیم حائز اهمیت بود و شاهد موفقیت تیم در این فصل هستیم.

میرحسینی با تاکید بر توجه به تیم‌های مختلف این لیگ بیان داشت: با توجه به میزان آمادگی تیم‌ها، باید توجه بیشتری داشته باشیم چرا که همه تیم‌ها می‌توانند خطرساز باشند.

سرمربی تیم پیشگامان کویر یزد در پایان تصریح کرد: تیم‌هایی همچون سایپا البرز، میزان مشهد، پیکان تهران، متین ورامین و ... از تیم‌های موفق این فصل هستند و تیم ما نیز با عملکرد خوب خود نشان داد که بدون ستاره هم می‌تواند موفق باشد.

تیم پیشگامان کویر یزد در راستای هفته چهارم میهمان متین ورامین بود که با نتیجه سه بر یک به برتری رسید.

انتهای پیام/خ30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول