اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس امور مالی و پشتیبانی شرکت گاز استان سمنان:

درمانگاه صنعت‌نفت در سمنان راه‏اندازی شد

خبرگزاری فارس: رئیس امور مالی و پشتیبانی شرکت گاز استان سمنان اعلام کرد: درمانگاه صنعت‌نفت در سمنان با فعالیت‏های صورت گرفته راه‏اندازی شد.

درمانگاه صنعت‌نفت در سمنان راه‏اندازی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، علی‏اکبر اشراقی پیش‌از‌ظهر امروز در گفت‏وگو با خبرنگاران، با تشریح فعالیت‏های حوزه سلامت کارکنان شرکت گاز استان سمنان افزود: به این منظور نسبت به راه‌اندازی درمانگاه متمرکز صنعت‌نفت و تجمیع پزشکان معتمد در این درمانگاه اقدام شده است.

وی گفت: لزوم توجه به کاهش هزینه‏های ایاب و ذهاب و نرخ اوقات اتلاف وقت اداری کارکنان برای مراجعه به مراکز درمانی سطح شهر، مدیریت شرکت گاز استان سمنان را بر آن داشت تا به تاسیس درمانگاه بپردازد.

رئیس امور مالی و پشتیبانی شرکت گاز استان سمنان از تجمیع پزشکان عمومی، مامایی، داندان‏پزشکی و خدمات مشاوره در این درمانگاه و ارائه خدمات شایسته‏تر به کارکنان صنعت‌نفت و خانواده‏های آنان که در مرکز استان مستقر هستند، خبر داد.

اشراقی افزود: علاوه بر معاینات دوره‏ای کارکنان صنعت نفت ساکن در مرکز استان و شهرهای همجوار، به طور متوسط ماهانه 600 نفر از کارکنان و خانواده‏هایشان از خدمات این مرکز استفاده می‏کنند.

وی تصریح کرد: استفاده عموم مردم شریف ساکن در منطقه اطراف ساختمان ستاد شرکت گاز استان سمنان که دارای بیمه‏های خدمات درمانی هستند نیز از این درمانگاه آزاد است.

رئیس امور مالی و پشتیبانی شرکت گاز استان سمنان افزود: این افراد می‏توانند در ساعات اداری و همچنین بعدازظهرها از خدمات این مرکز استفاده کنند.

انتهای پیام/ع30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول