اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره راه و شهرسازی آمل:

تلاش برای بازگشایی محور چلاو آمل ادامه دارد

خبرگزاری فارس: رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان آمل از فعالیت‌های این اداره به منظور بازگشایی محور رانشی «چلاو» خبر داد و گفت: تلاش راهداران برای بازگشایی این محور ادامه دارد.

تلاش  برای بازگشایی محور چلاو آمل ادامه دارد

ه گزارش خبرگزاری فارس از ساری به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی مازندران، علیرضا یوسفی بیان داشت: در ساعت سه بامداد روز جمعه 21 مهر در کیلومتر چهار تا پنج جاده دهستان چلاو از بخش امامزاده عبدالله(ع) رانشی انجام شد که طی آن حدود 300 متر از جاده مواصلاتی دهستان چلاو به محور هراز بر اثر این رانش تخریب و مسدود شد.

این مسئول خاطرنشان کرد: با وقوع این حادثه راه ارتباطی 9 روستای منطقه مسدود و مردم این منطقه راه دسترسی به شهر را نداشتند.

یوسفی در ادامه تصریح کرد: پس از وقوع این حادثه بلافاصله چندین دستگاه از انواع ماشین‌آلات راهداری از جمله لودر، بیل مکانیکی و کامیون به همراه راهداران پرتلاش به منطقه اعزام و نسبت به بازگشایی و مرمت راه ارتباطی اقدام کردند.

وی تلاش‌های راهداران را برای بازگشایی راه ارتباطی چلاو بسیار مثبت ارزیابی کرد و اذعان داشت: تلاش راهداران برای بازگشایی محور رانشی چلاو آمل ستودنی بود تا جایی که پس از ساعت‌ها تلاش بخشی از محور بازگشایی و امکان تردد بیش از 300 خودرو در راه مانده فراهم شد.

رئیس اداره راه و شهرسازی آمل درمورد وقوع این حادثه خاطرنشان کرد: با توجه به کوهستانی و جنگلی بودن منطقه حرکت زمین یکی از مهم‌ترین عوامل این رانش و ریزش بوده است.

این مسئول با اشاره به انسداد مجدد محور با هدف آماده‌سازی و ایمن‌سازی نهایی از تعامل همه جانبه تمامی دستگاه‌های امداد و نجات و مسؤلان خواستار تداوم همکاری برای بازگشایی و ایمن‌سازی این محور شد.

انتهای پیام/ن30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول