اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

با وجود مخالفت‌های بین‌المللی

صهیونیست‌ها همچنان به شهرک‌سازی‌ها ادامه می‌دهند/ 1200 واحد جدید ساخته می‌شود

خبرگزاری فارس: رژیم‌صهیونیستی روز گذشته اعلام کرد که قصد دارد بیش از 1200 واحد مسکونی جدید در 2 شهرک صهیونیستی کرانه باختری، بسازد.

صهیونیست‌ها همچنان به شهرک‌سازی‌ها ادامه می‌دهند/ 1200 واحد جدید ساخته می‌شود

به گزارش فارس به نقل از خبرگزاری رویترز، اسرائیل اعلام کرده است که قصد دارد 1213 واحد مسکونی جدید در شهرک‌های کرانه باختری بسازد.

این در حالی است که سیاست شهرک‌سازی رژیم‌صهیونیستی با مخالفت‌های بین‌المللی گسترده روبرو شده و حتی خبرگزاری رویترز نیز اقدام جدید اسرائیل را به تقابل با مخالفت‌های بین‌المللی خوانده است.

اداره اراضی اسرائیل روز دوشنبه فراخوان‌هایی را برای جذب پیمانکار صادر کرده و اعلام کرده است که قصد دارد واحدهای جدیدی را در شهرک‌های صهیونیستی «راموت» و «پیسگات زیو» بسازد. این خانه‌ها در مناطقی از کرانه باختری ساخته می‌شوند که اسرائیل آن‌ها را به بیت‌المقدس الصاق کرده است.

اقدام جدید رژیم‌صهیونیستی هم می‌تواند واکنش‌های بسیاری به همراه داشته باشد. بسیاری از کشورهای دنیا حتی کشورهای اروپایی و آمریکا نیز اعلام کرده‌اند که این شهرک‌سازی‌ها در اراضای اشغال‌شده انجام گرفته و به همین جهت غیرقانونی است.

اسرائیل ماه گذشته هم تصمیم خود را برای ساخت صدها واحد مسکونی در شهرک‌های کرانه باختری اعلام کرد که این تصمیم با واکنش کشورهای مختلف شد. حتی کاترین اشتون مسئول سیاست‌ خارجی اتحادیه اروپا نیز به این اقدام واکنش نشان داد و آن را اقدامی غیرقانونی خواند.

انتهای پیام/ق.ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول