اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون پیشگیری بهزیستی کرمانشاه در گفت‌وگو با فارس

تلفن صدای مشاور 148 به خط 4 رقمی 1480 تغییر یافت

خبرگزاری فارس: معاون پیشگیری اداره‌کل بهزیستی استان کرمانشاه گفت: تلفن صدای مشاور 148 بهزیستی به خط 4 رقمی 1480 تغییر یافت.

تلفن صدای مشاور 148 به خط 4 رقمی 1480 تغییر یافت

کامران علی‌مددی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمانشاه اظهار کرد: مشاوره تلفنی امکان آن را فراهم می‌سازد تا افراد نیازمند در زمان دلخواه و در هر مکانی که به تلفن دسترسی دارند، سریع و آسان با مشاور تماس بگیرند.

علی‌مددی تصریح کرد: تلفن صدای مشاور 148 به خط 4 رقمی 1480 تغییر یافت و تماس‌گیرندگان می‌توانند با کم‌ترین هزینه از کمک‌های مشاورین متخصص بهره‌مند شوند. در مشاوره از طریق تلفن، تماس‌گیرندگان در معرفی خود آزاد هستند و آنها به لحاظ چهره و مشخصات ظاهری ناشناس خواهند ماند.

وی ادامه داد: تماس‌گیرندگان در بیان افکار و احساسات احساس امنیت و راحتی بیشتری خواهند کرد و امکان برقراری ارتباط عمیق‌تری فراهم خواهد شد. مشاوران در زمینه‌های مختلف تحصیلی، تربیتی، خانوادگی، زناشویی، انتخاب همسر، مشکلات روانی، جنسی، حقوقی، اجتماعی و اعتیاد به تماس‌گیرندگان اطلاعات، پیشنهادها و آگاهی‌های لازم را ارائه می‌کنند.

علی‌مددی افزود: مشاوران به تماس‌گیرندگان برای شناخت مشکل، بررسی، تجزیه و تحلیل آن و همچنین تصمیم‌گیری و انتخاب راه حل مناسب کمک می‌کنند.

معاون پیشگیری اداره‌کل بهزیستی استان کرمانشاه گفت: مشاوره تلفنی 1480 پل ارتباطی بین شما و مشاوران سازمان بهزیستی است.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه مشاوره تلفنی یک کار سودمند به حال همه است، سازمان بهزیستی، صدای مشاور 148 را در سطح شهر کرمانشاه با هدف کاهش مشکلات خانوادگی و آسیب‌های اجتماعی راه‌اندازی کرد.

علی‌مددی تاکید کرد: این مرکز با 5 خط تلفن و 10 مشاور در 2 شیفت کاری صبح و عصر ارائه خدمت می‌کند. تعداد تماس‌گیرندگان در سال گذشته 9 هزار و 724 نفر بود که بیشترین موضوعات، مشکلات بین فردی، مشکلات فردی و مشکل با همسر بوده است. 

انتهای پیام/ب20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول