کامران علیمددی امروز در گفتوگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه اظهار کرد: مشاوره تلفنی امکان آن را فراهم میسازد تا افراد نیازمند در زمان دلخواه و در هر مکانی که به تلفن دسترسی دارند، سریع و آسان با مشاور تماس بگیرند.
علیمددی تصریح کرد: تلفن صدای مشاور 148 به خط 4 رقمی 1480 تغییر یافت و تماسگیرندگان میتوانند با کمترین هزینه از کمکهای مشاورین متخصص بهرهمند شوند. در مشاوره از طریق تلفن، تماسگیرندگان در معرفی خود آزاد هستند و آنها به لحاظ چهره و مشخصات ظاهری ناشناس خواهند ماند.
وی ادامه داد: تماسگیرندگان در بیان افکار و احساسات احساس امنیت و راحتی بیشتری خواهند کرد و امکان برقراری ارتباط عمیقتری فراهم خواهد شد. مشاوران در زمینههای مختلف تحصیلی، تربیتی، خانوادگی، زناشویی، انتخاب همسر، مشکلات روانی، جنسی، حقوقی، اجتماعی و اعتیاد به تماسگیرندگان اطلاعات، پیشنهادها و آگاهیهای لازم را ارائه میکنند.
علیمددی افزود: مشاوران به تماسگیرندگان برای شناخت مشکل، بررسی، تجزیه و تحلیل آن و همچنین تصمیمگیری و انتخاب راه حل مناسب کمک میکنند.
معاون پیشگیری ادارهکل بهزیستی استان کرمانشاه گفت: مشاوره تلفنی 1480 پل ارتباطی بین شما و مشاوران سازمان بهزیستی است.
وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه مشاوره تلفنی یک کار سودمند به حال همه است، سازمان بهزیستی، صدای مشاور 148 را در سطح شهر کرمانشاه با هدف کاهش مشکلات خانوادگی و آسیبهای اجتماعی راهاندازی کرد.
علیمددی تاکید کرد: این مرکز با 5 خط تلفن و 10 مشاور در 2 شیفت کاری صبح و عصر ارائه خدمت میکند. تعداد تماسگیرندگان در سال گذشته 9 هزار و 724 نفر بود که بیشترین موضوعات، مشکلات بین فردی، مشکلات فردی و مشکل با همسر بوده است.
انتهای پیام/ب20/ف4004