اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با انتقاد از کندی عملیات اجرایی مسکن مهر

فرماندار اهر به ادارات ضرب‌الاجل یک‌ماهه داد

خبرگزاری فارس: فرماندار اهر از کندی عملیات اجرایی برخی تعاونی‌های مسکن در ساخت اماکن مسکونی انتقاد کرد و به ادارات ذیربط و مدیران تعاونی‌ها ضرب‌الاجل یک‌ماهه داد.

فرماندار اهر به ادارات ضرب‌الاجل یک‌ماهه داد

به گزارش خبرگزاری فارس از اهر، رضا صدیقی صبح امروز در جلسه شورای مسکن شهرستان اهر گفت: با وجود پیگیری‌های متعدد و مراجعات مردمی متقاضیان مسکن مهر که در تعاونی‌ها ثبت‌نام کرده‌اند برخی مدیران تعاونی‌ها به علت عدم تخصص لازم در حوزه مسکن با وجود گذشت مدت متمادی از آغاز عملیات اجرایی مسکن مهر تاکنون اقدام عملی برای ساخت مسکن متقاضیان انجام نداده‌اند و موجبات نارضایتی مردم و مسئولان را فراهم کرده‌اند.

رئیس شورای مسکن شهرستان اهر تأکید کرد: با هر اداره و یا مسئول تعاونی که در این حوزه کم‌کاری کرده و نارضایتی مردم را فراهم کنند برخورد می‌شود.

فرماندار اهر مسکن مهر را یکی از افتخارات دولت برای تأمین مسکن قشر آسیب‌پذیر و کم‌درآمد جامعه عنوان کرد و افزود: باید همه تلاش کنیم که در اتمام ساخت این اماکن تسریع شود.

وی گفت: در زلزله اخیر صدها واحد مسکونی در سطح شهر اهر آسیب دیده‌اند که تسریع در ساخت این اماکن برای اسکان شهروندان متقاضی مؤثر خواهد بود.

صدیقی با تعیین ضرب‌الاجل یک‌ماهه به ادارات ذیربط و مدیران تعاونی‌ها اعلام کرد: باید با هماهنگی ادارات و نهادها اقدامات لازم برای حل مشکلات حقوقی، کار و مدیریتی تعاونی‌ها به عمل آید و به زودی شاهد واگذاری این اماکن باشیم.

انتهای پیام/ز30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول