اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بازرس اتحادیه تولیدکنندگان طلا و جواهر مطرح کرد

برگزاری دوره‌‏های جواهرسازی، اسیر دعواهای سیاسی

خبرگزاری فارس: بازرس اتحادیه صادرکنندگان طلا و جواهر ایران گفت: برگزاری دوره‌‏های فراگیری صنعت جواهرسازی طرحی کارآفرین اما اسیر دعواهای سیاسی است.

برگزاری دوره‌‏های جواهرسازی، اسیر دعواهای سیاسی

سعدالله به‏منش امروز در گفت‏‌وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار داشت: دوره‏‌های فراگیری آموزش‏های تولید طلا، جواهر و سنگ‏های قیمتی در شهرستان دماوند برگزار شده است.

وی ادامه داد: در این دوره‌‏های آموزشی که در سه منطقه رودهن، گیلاوند و دماوند برگزار شد، نزدیک به 800 متقاضی شرکت کردند.

به‏منش اضافه کرد: شرکت‌‏کنندگان در دوره‏های فراگیری آموزش‏های تولید طلا، جواهر و سنگ‏های قیمتی به صورت تئوری با مقدمات این صنعت آشنا شدند.

بازرس اتحادیه صادرکنندگان طلا و جواهر ایران افزود: خوشبختانه اساتیدی علاقه‏‌مند در این دوره‌‏ها سر کلاس درس حضور پیدا می‏کردند.

طرحی کارآفرین اسیر دعواهای سیاسی

بازرس اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان طلا، جواهر، نقره و سنگ‏های قیمتی گفت: با تأسف، تداوم این روند در شهرستان دماوند فدای اختلافات سیاسی شد.

به‏منش اضافه کرد: متأسفانه عواملی نظیر تغییر شهردار رودهن، همکاری نکردن برخی مسئولان ادارات شهرستان دماوند و لغو شدن اماکنی که برای تدریس لازم بود، دست به دست یکدیگر داد تا این طرح کارآفرین فدای اختلافات شخصی و دعواهای سیاسی شود.

وی ادامه داد: مجموعه آموزش‌‏دهنده این دوره‌‏ها با وجود چنین موانع رفیعی دست از کار نکشید و با عزم خود تداوم دوره و صدور مجوزها را امکان‏پذیر ساخت.

تداوم طرح در خارج از دماوند

بازرس اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان طلا، جواهر، نقره و سنگ‏های قیمتی از تداوم این طرح در خارج از شهرستان دماوند خبر داد.

به‏منش تصریح کرد: این طرح به عنوان پروسه‏ای کارآفرین مطرح است؛ از این رو، دوره‌‏های فراگیری آموزش‏های تولید طلا، جواهر و سنگ‏های قیمتی در بخش عملی با همکاری مسئولان امر در مرکز فنی و حرفه‏ای شهر جدید پردیس ادامه می‏یابد.

بر اساس این گزارش، راه‏اندازی دوره‌‏های آموزشی طلا و جواهر شهرستان دماوند از دو سال گذشته در این شهرستان، هم‏زمان با ساخت شهر طلا و جواهر رودهن و در راستای آماده‌‏سازی نیروی انسانی برای این صنعت آغاز شده بود.

انتهای پیام/غ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول