اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مربی تیم فوتبال سایپای البرز:

کار تیم ملی با برد مقابل کره تمام نشده است

خبرگزاری فارس: مربی تیم فوتبال سایپای البرز گفت: کار تیم ملی برای رسیدن به جام جهانی با برد مقابل کره جنوبی به پایان نرسیده و این تیم همچنان نیازمند حمایت همه‌جانبه مردم و مسئولان است.

کار تیم ملی با برد مقابل کره تمام نشده است

امیر افتخاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج با اشاره به دیدار آتی تیم ملی فوتبال ایران مقابل ازبکستان اظهار داشت: ما برای رسیدن به جام جهانی راه سختی را در پیش داشته و حریفان پر قدرتی را باید از سر راه برداریم.

وی افزود: به عنوان نمونه در دیدار مقابل لبنان تصور می‌کردیم که 3 امتیاز کامل بازی در اختیار ماست، اما در نهایت با شکست ورزشگاه را ترک کردیم.

بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال با اشاره به روحیه و ویژگی‌های اخلاقی ورزشکاران ایرانی گفت: ایرانیان همواره در شرایط سخت و حساس عملکرد بهتری داشتند و به همین دلیل شاهد بودیم که پس از شکست برابر لبنان و خطرناک شدن شرایط تیم ملی، با ارائه بازی غیرتی، کره جنوبی را که در حال حاضر بهترین تیم فوتبال آسیا است، شکست دادیم.

افتخاری ادامه داد: البته ما این ضعف را هم داریم که با یک پیروزی مغرور شده و کار را تمام شده تصور می‌کنیم.

وی تاکید کرد: این در حالی است که دیدار برابر کره جنوبی تنها 3 امتیاز برای ما داشت و با این امتیاز کار ما برای رسیدن به جام جهانی تمام نشده است.

*نباید از حمایت تیم ملی دست برداریم

مربی تیم فوتبال سایپای البرز افزود: در دیدار برابر ازبکستان نیز مانند بازی با کره جنوبی، بازیکنان و کادر فنی تیم ملی ایران نیازمند حمایت همه‌جانبه هستند.

افتخاری در پایان گفت: امیدوارم در این دیدار نیز مردم، مسئولان ورزشی و رسانه‌ها به صورت یکپارچه از تیم ملی حمایت کرده و شاهد کسب 3 امتیاز ارزشمند دیگر در راه رسیدن به جام جهانی باشیم.

انتهای پیام/ز20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول