اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سازمان بسیج مستضعفین:

رزمایش غدیر اقتدار کهگیلویه و بویراحمد‌ را به جهانیان ثابت کرد

خبرگزاری فارس: معاون عملیات سازمان بسیج مستضعفین گفت: استان کهگیلویه و بویراحمد استان مقتدری در دفاع از کشور و نظام است که با برگزاری رزمایش 10 هزار نفری اقتدار خود را به جهانیان ثابت کرد.

رزمایش غدیر اقتدار کهگیلویه و بویراحمد‌ را به جهانیان ثابت کرد

نصرت‌الله سیف امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج با اشاره به نقش کهگیلویه و بویراحمد در دفاع از این مرز و بوم اظهار کرد: استان کهگیلویه و بویراحمد استانی با نشاط، قهرمان‌پرور و رزمنده‌پرور است و در زمان جنگ ثابت کرد یکی از استان‌های سلحشور ما در همه میدان‌های مبارزه علیه دشمن است.

این فرمانده ارشد بسیج افزود: کهگیلویه و بویراحمد بعد از جنگ هم نشان داد با قدرت تمام در خط نظام و انقلاب است و در همه صحنه‌ها آماده مقابله با تهدیدات نرم، سخت و نیمه سخت علیه جمهوری اسلامی است.

معاون عملیات سازمان بسیج مستضعفین به برگزاری باشکوه رزمایش 10 هزار نفری در این استان اشاره کرد و اذعان داشت: مردم استان کهگیلویه و بویراحمد آمادگی بالا و قوی برای اجرای رزمایش الی‌بیت‌المقدس با رمز یا محمد رسول‌الله را در شهرستان گچساران داشتند.

وی از شرکت متعهدانه اصحاب رسانه در این رزمایش سخن به میان آورد و بیان کرد: تمام خبرنگاران و خبرگزاری‌های معتبر حضور پر رنگی در این رزمایش داشتند و قدرت نظامی استان را در روز 11 و 12 آبان به تصویر کشیدند.

سیف افزود: همه دنیا شاهد این رزمایش بزرگ بودند و دیدند که این استان می‌تواند یک الگوی مقتدر و قوی حتی برای کل بسیجیان جهان برای مقابله با استکبار جهانی باشد.

بصیرت در سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد موج می‌زند

معاون عملیات سازمان بسیج مستضعفین امیری را فرماندهی مقتدر در سطح کشور خواند و گفت: سردار امیری رزمنده‌ای شجاع و با نشاط و پا به کار و در رکاب رهبری است.

وی اذعان کرد: سردار امیری در کمک به نظام به گونه‌ای عمل می‌کند که گویی در روزهای هشت سال دفاع مقدس نفس می‌کشد و با انرژی فرمان ولایت فقیه را به گوش جان می‌سپارد.

سیف به فرموده حضرت امام خمینی اشاره کرد و اظهار داشت: حضرت امام فرمودند جنگ تمام شده اما دفاع باقی است و با توجه به این گفتار مبارک سردار امیری و مجموعه سپاه فتح برای خود لحظه‌ای استراحت را حرام کردند تا آمادگی خود و استان را در این رزمایش بزرگ به کل دنیا نشان دهند.

این مسئول به آمادگی گردان‌های الزهرا در سراسر کشور اشاره و بیان کرد: گردان‌های الزهرا در سطح کشور بسیار فعال بوده که پیام این گردان مقتدر بایستی به گوش همه بانوان دنیا رسانده شود.

وی در ادامه افزود: گردان الزهرا در کهگیلویه و بویراحمد به عنوان یک الگوی حضور مقتدر زنان در تمام عرصه‌های مقابله با جنگ نرم و سخت بوده که باید خود را برای جنگ‌ها و بحران‌های پیش رو آماده کنند.

سیف افزود: استان کهگیلویه و بویراحمد از استان‌های سلحشور ما بوده که امید داریم از 48 درصد بسیجی در این استان تا دو سال دیگر به 80 درصد افزایش نیروهای بسیج را شاهد باشیم.

انتهای پیام/آ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول