اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل باشگاه گهر:

بخشی از مطالبات بازیکنان گهر پرداخت شده است

خبرگزاری فارس: مدیرعامل باشگاه گهر گفت: بخش مهمی از مطالبات بازیکنان گهر پرداخت شده است.

بخشی از مطالبات بازیکنان گهر پرداخت شده است

رضا آیت‌الله‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: مهم‌ترین مشکلی که گهر را در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر فوتبال رنج می‌دهد، مالی است.

وی تصریح کرد: پس از تغییر و تحولاتی که در حوزه مالکیت و مدیریت رخ داد، تا حدودی اعتبارات مالی جدید به باشگاه تزریق شده است که ما در نخستین گام اقدام به پرداخت بخشی از بدهی‌ها و مطالبات بازیکنان و کادر فنی کردیم.

مدیرعامل باشگاه گهر ادامه داد: این کار طی روزهای اخیر انجام شده است و بازیکنان و کادر فنی تیم ما با روحیه بهتر تمرینات خود را در اردوی آماده‌سازی گهر برگزار می‌کنند.

آیت‌الله‌زاده در پاسخ به این پرسش که آیا از عملکرد کادر فنی جدید تیم فوتبال گهر رضایت دارد،‌ گفت: محمد مایلی‌کهن در فوتبال ایران شناخته شده بوده و کار خود را به خوبی انجام می‌داد.

وی ادامه داد: از سوی دیگر وی تنها یک جلسه بر روی نیمکت گهر نشسته و به طور طبیعی طی یک و یا دو هفته نمی‌تواند تغییرات زیادی را در تیم انجام دهد.

مدیرعامل باشگاه گهر تاکید کرد:‌ ما به کار محمد مایلی‌کهن اعتقاد داشته و به آینده گهر امیدواری زیادی داریم و مطمئن هستیم با حمایت هواداران، تعصب و غیرت بازیکنان و بالاخره دانش کادر فنی، به زودی نتایج شایسته‌ای که در شأن فوتبال لرستان و مردم خوب دورود باشد را کسب کنیم.

*نیم فصل بازیکنان جدیدی به گهر اضافه می‌شوند

آیت‌الله‌زاده در پاسخ به این پرسش که آیا بازیکنان جدیدی به تیم فوتبال گهر اضافه خواهند شد، گفت: ما در برخی از خطوط دچار نقص هستیم و کادر فنی نیز این موضوع را مورد تاکید قرار داده است.

وی افزود: تا پایان فصل نخست نمی‌توانیم بازیکن جدیدی را جذب کنیم، اما به طور قطع در زمان قانونی در نیم فصل چند بازیکن خوب و تراز اول را با نظر کادر فنی جذب و به تیم اضافه خواهیم کرد.

آیت‌الله‌زاده در پایان تاکید کرد: در شرایط فعلی تیم ما تنها به حمایت نیاز دارد و امیدواریم مردم خوب و فوتبال دوست دورود ضمن درک شرایط حساس ما را در رقابت‌های آینده همچنان حمایت کنند و مطمئن باشند که شرایط بد فعلی پایدار نخواهد بود.

انتهای پیام/ز20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول