اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا ابتدای سال آینده

تمام اتوبوس‌های گاز‌سوز اصفهان دیزلی می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت واحد اتوبوس‌رانی اصفهان و حومه گفت: به دلیل نبود سوخت برای فعالیت اتوبوس‌های گاز‌سوز در شهر اصفهان تا ابتدای سال آینده تمام اتوبوس‌های گاز‌سوز موجود در سطح شهر دیزلی می‌شوند.

تمام اتوبوس‌های گاز‌سوز اصفهان دیزلی می‌شود

سید عباس روحانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اینکه اتوبوسرانی اصفهان تنها به دنبال ارائه

حمل و نقل سریع، ارزان و راحت به مردم است، اظهار کرد: 460 دستگاه اتوبوس گاز‌سوز در سطح شهر اصفهان وجود دارد که فعالیت این اتوبوس‌ها به دلیل نبود سوخت مختل شده است.

وی با بیان اینکه از پنج سال گذشته تاکنون با استفاده از هیچ روشی نتوانسته‌ایم سوخت مورد نیاز اتوبوس‌های گاز‌سوز اصفهان را تأمین کنیم، اضافه کرد: اتوبوس‌های گاز‌سوز اگر چه مشکلات زیست محیطی کم‌تری را برای شهر به دنبال دارند اما این اتوبوس‌ها هزینه‌های بسیاری را به این ناوگان تحمیل می‌کند.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه با بیان اینکه برای عدم اخلال در ناوگان حمل و نقل عمومی شهر چاره‌ای جز تبدیل اتوبوس‌های گاز‌سوز به دیزلی نداریم، تصریح کرد: در حال حاضر اتوبوس‌های گاز‌سوز در سایر کلان‌شهر‌های کشور در حال تبدیل شدن به اتوبوس‌های دیزلی هستند.

وی با تاکید بر اینکه شاید اصفهان به عنوان آخرین شهر‌های کشور است که درصدد دیزلیشدن اتوبوس‌های گاز‌سوز است، ادامه داد: به دلیل نبود سوخت برای فعالیت اتوبوس‌های گاز‌سوز در شهر اصفهان تا ابتدای سال آینده تمام اتوبوس‌های گاز‌سوز موجود در سطح شهر دیزلی می‌شوند.

روحانی تاکید کرد: در حال حاضر 30 دستگاه از اتوبوس‌های گاز‌سوز موجود در سطح شهر اصفهان دیزلی شده‌اند و با وجود تمام مخالفت‌های زیست محیطی باید برای ارائه حمل و نقل مناسب به شهروندان نسبت به دیزلی‌شدن تمام اتوبوس‌های گاز‌سوز شهر اقدام کنیم.

انتهای پیام/صا20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول