اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو مجمع نمایندگان خراسان رضوی:

سؤال از رئیس‌جمهور راه حل نیست و راه به جایی نمی‌برد

خبرگزاری فارس: عضو مجمع نمایندگان خراسان رضوی با بیان اینکه طرح سؤال از رئیس‌جمهور راه حل نیست، گفت: مشکل با سر و صدا حل نمی‌شود و ما نباید حتی یک ثانیه حاشیه‌پردازی برای کشور درست کنیم.

سؤال از رئیس‌جمهور راه حل نیست و راه به جایی نمی‌برد

محمد اسماعیل‌نیا در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بردسکن در ارتباط با بررسی مسائل و مشکلات کشور با بیان اینکه استیضاح و طرح سوال از رئیس‌ جمهور راه حل نیست، اظهار کرد: من با غوغا سالاری مخالف هستم و باید برای حل مسئله در کارگروه‌های ‌خصوصی به دنبال راه حل و برطرف کردن مشکلات باشیم.

نماینده مردم کاشمر، بردسکن و خلیل‌آباد در مجلس شورای اسلامی افزود: به زودی از پیچ و خم تند تحریم‌ها عبور خواهیم کرد و نباید در مردم یاس و ناامیدی به وجود آید.

وی اشتغال را مهم‌ترین معضل استان خراسان رضوی دانست و گفت: از استاندار جدید استان می‌خواهیم اولویت را به بحث اشتغال داشته باشند و بر عملیاتی‌کردن شعار امسال که یک ضرورت انکارناپذیر است جدی همت کنند.

نایب رئیس اول کمیسیون کشاورزی و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی نقد دلسوزانه را دوای درد جوامع ذکر کرد و افزود: اگر مسئولان شب و روز کار کنند و با وحدت و تعامل امور را انجام دهند، برای این مردم خوب و فداکار کاری نکرده‌ایم.

معدن مس بردسکن می‌تواند به عنوان قطب اقتصادی مطرح شود

نماینده مردم بردسکن، خلیل‌آباد و کاشمر در مجلس گفت: آموزش و تحقیق اولویت کشور است و هیچ راهی جز توجه به آموزش و تحقیق و کاربردی‌ کردن امور نداریم.

وی بر دوری از اختلافات تاکید کرد و افزود: سیاست‌زدگی و شایعه‌پراکنی زیادی وجود دارد، بنابراین اگر قصد خدمت کردن را داریم باید خود را از آلودگی‌های شایعه و تهمت زدن دور کنیم.

اسماعیل‌نیا با برشمردن مزیت‌های اقتصاد ایران اسلامی و توان بالای کشور در افزایش درآمد کشور اظهار کرد: با وجود قابلیت زیاد، اما اقتصاد ما سرعت لازم را ندارد.

وی با نقد اجرای پزشک خانواده در کشور افزود: اجرای این طرح با این گستردگی نیاز به زمان داشت و خوب بود به صورت مرحله به مرحله اجرا می‌شد.

نماینده مردم شهرستان‌های کاشمر، بردسکن و خلیل آباد معدن مس بردسکن را دارای ظرفیت بالای کار دانست و افزود: نیاز است دولت با ایجاد و احداث کارخانجات در منطقه در فرآوری این معادن غنی به این حوزه کمک کند.

انتهای پیام/آ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول