اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا پایان سال جاری:

4 پروژه دخانی در گلستان تکمیل و به بهره‎برداری می‎رسند

خبرگزاری فارس: معاون تولید مجتمع دخانیات استان گلستان گفت: تا پایان سال جاری چهار پروژه دخانی در استان تکمیل و به بهره‎برداری می‎رسند.

4 پروژه دخانی در گلستان تکمیل و به بهره‎برداری می‎رسند

حسن شرفی امروز در حاشیه مراسم افتتاح پروژه کارخانه سیگارت‎سازی قرق در گفت‎وگو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار داشت: یک پروژه مشارکتی با شرکت خارجی TRD در مازندران و یک پروژه نیز در راستای تکمیل و نوسازی خطوط تولیدی ارومیه و خوی را خواهیم داشت.

وی همچنین از راه‎اندازی و بهره‎برداری دو واحد دخانی با سرمایه‎گذاری بخش خصوصی و عاملیت صنعتی خبر داد.

افزایش تولید، صنعتی‎سازی و اشتغال از اهداف تکمیل پروژه کارخانه سیگارت‎سازی

معاون تولید مجتمع دخانیات گلستان تصریح کرد: در سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی شاهد افتتاح پروژه کارخانه سیگارت‎سازی قرق در مجتمع گلستان هستیم که بر اساس بند شش مصوبه 26 اردیبهشت سال 1387 دور دوم سفر هیئت دولت به گلستان انجام گرفته است.

شرفی، تکمیل پروژه کارخانه سیگارت‎سازی قرق را در افزایش تولید عنوان کرد و بیان داشت: کنترل بازار فروش، استفاده بهینه از امکانات و توانمندی موجود، صنعتی‎سازی و اشتغال حدود 100 نفر از جمله اهداف این کارخانه است.

وی خاطر نشان کرد: کارخانه سیگارت‎سازی قرق با سرمایه‎گذاری حدود 50 میلیون دلار در بخش ماشین‎آلات و 50 میلیارد تومان در بخش داخلی به بهره‎برداری رسیده است.

نصب و راه‎اندازی خطوط تولید با هزینه‎ای بالغ بر 29 میلیارد ریال انجام شده است

معاون تولید مجتمع دخانیات گلستان با بیان اینکه کارخانه سیگارت قرق در مساحت 3 هزار متر مربع احداث شده است یادآور شد: این کارخانه شامل سالن تولید، فضاهای اداری، آزمایشگاه کنترل کیفی، انبار مواد اولیه، انبار محصول، انبار فنی، سرویس‎های بهداشتی، محل استقرار کارگران، موتورخانه هوای مشروط و موتورخانه هوای فشرده به مرحله اجرا درآمده است.

شرفی ادامه داد: کار مطالعات اولیه و طراحی تفصیلی پروژه توسط شرکت مهندسی همپای تولید و امور اجرایی آماده‎سازی سالن تولید و فضاهای جانبی، نصب و راه‎اندازی خطوط تولید با هزینه‎ای بالغ بر 29 میلیارد ریال انجام شده است.

وی در پایان اظهار داشت: این پروژه با انجام حدود 250 هزار نفر ساعت کار کارشناسی، اجرایی، نظارت کارگاهی و مطابق با استانداردهای روز دنیا به اتمام رسیده است.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول