اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با اعتباری افزون بر یک‌میلیارد ریال

آرامستان شادگان بهسازی می‌شود

خبرگزاری فارس: شهردار شادگان گفت: با اعتباری افزون بر یک‌میلیارد و 500 هزار ریال، آرامستان این شهرستان بهسازی می‌شود.

آرامستان شادگان بهسازی می‌شود

توفیق آلبوناصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شادگان اظهار کرد: شهرداری شهرستان شادگان در کنار فعالیت‌های خدماتی و توسعه عمران شهری هم‌اکنون بهسازی طرح عنایتی را در دستور کار قرار داده است.

وی افزود: فاز نخست این طرح شامل فضای سبز، جدول‌گذاری و محوطه‌سازی (زیرسازی و آسفالت معابر) بوده که با اختصاص اعتبار ویژه در حال انجام است.

شهردار شادگان با اشاره به اعتبار این طرح تصریح کرد: افزون بر یک‌میلیارد و 500 هزار ریال اعتبار برای بهسازی آرامستان این منطقه از محل تملک دارایی‌های سرمایه‌ای استان خوزستان اختصاص و هزینه شده است.

وی در ادامه هدف از اجرای این طرح را پاس داشتن حرمت آرامستان شهر، تأمین رفاه حال خانواده‌های مراجعه کننده به آرامستان و پاکسازی این نقاط جهت زیباسازی عنوان کرد.

آلبوناصر با اشاره به اینکه در این طرح تمام فعالیت‌های در دست اقدام از سوی شهرداری و با هدف رضایت شهروندان صورت می‌پذیرد، خاطرنشان کرد: مشارکت و همراهی شهروندان شادگانی، مهم‌ترین عامل در سرعت بخشیدن به اجرای طرح‌ها و برنامه‌های شهرداری است.

وی اضافه کرد: در اجرای طرح ساماندهی و بهسازی آرامستان عنایتی به مشارکت و همراهی شهروندان، اهالی، شورا و دهیاری روستاها نیاز بیشتری‌ است.

شهرداری شادگان ادامه داد: همه تلاش ما در راستای ارتقای خدمت‌رسانی به شهروندان و رفع مشکلات بخش‌های مختلف شهری‌ است که البته در این زمینه با حمایت مسئولان و تعامل مضاعف شهروندان به‌خوبی اقدام شده است.

وی افزود: در مشکلات به‌وجود آمده در شهر، امروز تنها یک فرد یا یک سازمان مقصر نیست بلکه باید همه مسئولان با همکاری و تعامل یکدیگر در راستای رفع مشکلات منطقه گام بردارند.

آلبوناصر در پایان اظهار کرد: شهروندان باید بدانند که با تعامل بیشتر با مسئولان می‌توانند روز به روز شاهد عمران و آبادی هر چه بیشتر شهر و منطقه خود باشند و در این راستا سهل‌انگاری به خرج ندهند.

انتهای پیام/و20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول