اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

شعار ضد استکباری در شهرری پیچید

خبرگزاری فارس: مردم مومن و ولایی شهرستان ری همزمان با سراسر کشور شعارهای ضد استکباری سر دادند.

شعار ضد استکباری در شهرری پیچید

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، همزمان با سراسر کشور راهپیمایی 13 آبان با حضور وحدت‌آفرین مردم، مسئولان، روحانیون، دانش‌آموزان و دانشجویان و طلاب شهرستان ری برگزار شد.

مردم شهرری مسیر مصلای بزرگ ری در آستان حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع) را با شعارهای ضد استکباری‌ پیمودند.

دانشجویان، دانش‌آموزان و بسیجیان در صفوف بهم پیوسته، با در دست داشتن پلاکاردها و پارچه نوشته‌های رنگارنگ انزجار خود را از استکبار جهانی و سلطه‌طلبی‌هایش اعلام کردند.

راهپیمایان ری امروز بعد از نماز وحدت‌بخش جمعه همراه با تمام ایرانیان در راستای مبارزه با استکبار مشت‌های خود را گره زدند و خواهان سرنگونی طاغوتیان جهان شدند و باز هم مردم ایران ثابت کردند که ولایت‌پذیری و تبعیت از امام و رهبری ریشه در جان آنها دوانده است.

13 آبان یادآور دلاورمردی سربازان امام خمینی (ره) است که با رشادت‌های خود لانه جاسوسی را در ایران به تسخیر در آوردند و دست استکبار را برای همگان رو کردند تا ملت همیشه ‌سرفراز ایران بدانند که دشمن برای نابودی ایران اسلامی از هر ابزاری استفاده می‌کند.

مردم ولایت‌پذیر ایران امروز مثل همیشه بر خود وظیفه دیدند تا بار دیگر حماسه حضور خود را به رخ دشمنان بکشند و نشان دهند که بعد از گذشت 33 سال از انقلاب همچنان چون گذشته پایبنده این ارزش‌ها هستند و تا سرنگونی استکبار جهانی به راه خود با پیروی از مقام معظم رهبری ادامه خواهند داد.

در حماسه حضور امروز مردم شهرری همه آمده بودند از پیرمردی که توان راه رفتن نداشت تا کودک سه ساله و یا مسئولان، همه و همه در یک صف و در یک راه با هم حرکت کردند تا خواهان نابودی آمریکا و رژیم صهیونیستی شوند.

هر کس که توان داشت و هر کس که از خود دید در این حماسه حضور رساند و حتی فراتر از برخی نیز مانند سبحان عمویی کودک 10 ساله‌ای که پاهایش توان راه رفتن نداشت با ویلچر خود را به قافله رساند پا نداشت اما با دل خودش را رسانده بود تا عقب نماند و در اولین صف قرار گرفته بود و زیباتر اینکه عکس رهبر خود را به دل نشانده بود تا بگوید او نیز تبعیت از رهبری را توتیای چشم خود کرده است.

کودکان دست پدرانشان در دست و در دست دیگر نیز پرچم ایران را به دست گرفته‌اند تا آنان که امروز قوت پای خود را از پدر دارند فردا برای ایران آینده‌سازی کنند.

پیرمردان که توان راه رفتن را ندارند عصای خود را محکم بر زمین می‌کوبند و با صدای لرزان خود محکم و قراء شعار مرگ بر آمریکا سر می‌دادند.

امروز در قبله تهران همه حضور داشتند تا برگ زرین دیگری از حماسه حضور خود را به ثبت برسانند و با مشت‌های گره شده بانگ «مرگ بر آمریکا»، «13 آبان ماه یوم‌الله یوم‌الله»، «حمایت از رهبری وصیت امام است»، «حضور ما در اینجا جنگ است با آمریکا» و «خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست» سر می‌دادند.

همچنین در دیگر بخش‌ها و شهرهای شهرستان ری از جمله باقرشهر، خاورشهر، قیامدشت و حسن‌آباد راهپیمایی‌های باشکوهی با حضور پرشور مردم غیور و همیشه در صحنه ایران اسلامی برگزار شد.

مردم مومن، ولایی و همیشه در صحنه شهرستان ری ضمن حمایت از ارزش‌های دین مبین اسلام و تجدید میثاق دوباره با آرمان‌های والای امام، شهدا و مقام معظم رهبری در پایان نیز با قرائت قطعنامه‌ای انزجار خود از استکبار جهانی را به رخ جهانیان کشیدند.

انتهای پیام/خ10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول