اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سازمان جوانان هلال احمر:

کارهای گروهی در مسابقات رقابت مهر بیشتر مد نظر بوده است

خبرگزاری فارس: معاون جوانان و دانشجویی سازمان جوانان هلال احمر گفت: کارهای گروهی در مسابقات رقابت مهر بیشتر مد نظر بوده است

کارهای گروهی در مسابقات رقابت مهر بیشتر مد نظر بوده است

به گزارش فارس از اصفهان، محمدحسین جوادی در حاشیه مراسم اختتامیه بیست و چهارمین مسابقات کشوری رقابت مهر ویژه خواهران در اردوگاه شهید بهشتی استان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: با پشت سر گذاشتن بیست و چهارمین دوره مسابقات رقابت مهر سعی شده تا سال به سال در نحوه اجرا و سطح برنامه‌ها ارتقاء پیدا کند.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته بیست و سومین دوره مسابقات رقابت مهر در استان خوزستان برگزار شد، بیان کرد: پس از جمع‌بندی نظرات کارشناسان در چند مرحله برنامه‌ها آسیب‌شناسی شده و آنچه امروز شاهد آن هستید نتیجه تلاش و خرد جمعی تلاشگران بسیاری در این عرصه است.

معاون جوانان و دانشجویی سازمان جوانان هلال احمر ادامه داد: با توجه به رویکرد جدید سازمان جوانان هلال احمر که آقای جعفریان چراغ‌گردان اصلی آن هستند و بر اساس این سیاست‌ها پیش رود.

وی تاکید کرد: برگزاری مسابقات رقابت مهر بیشتر به سمت و سوی فعالیت‌های امدادی بوده است تا جوانان بتوانند حضور مؤثرتری در هنگام وقوع بلایا و مواقع لزوم داشته باشند.

جوادی با بیان این مطلب افزود: به همین منظور بیشتر آیتم‌های مسابقه رقابت مهر یعنی چیزی حدود 80 درصد از آن را در جهت کارهای امدادی پیش برده‌ایم و نکته قابل توجه در کارهای گروهی تمرکز بیشتری داشته باشیم.

وی ادامه داد: به جز دو رشته زبان انگلیسی و حفظ و قرائت قرآن بقیه رشته‌های به صورت تیمی و گروهی شرکت دارند.

معاون جوانان و دانشجویی سازمان جوانان هلال احمر به تغییرات مسابقه رقابت مهر امسال نسبت به سال‌های گذشته اشاره و تصریح کرد: در سال‌های گذشته در شاخه‌های گوناگون مانند دانشجویی و جوانان برگزار می‌شد که این شاخه برداشته شده و همه با هم مسابقه می‌دادند و تنها در بخش روستایی با توجه به شرایط خاص آنجا، مسابقات را به صورت اختصاصی و ویژه برگزار کردیم.

وی اضافه کرد: تلاش بر این بوده تا جوانان مباحث تئوری که در شعب آموختند را با شرکت در این مسابقات به صورت عملی درآورند تا بتوانند در مواقع لزوم از آنها استفاده شود.

جوادی به رشته زبان انگلیسی در مسابقات رقابت مهر اشاره و افزود: به دلیل اینکه ممکن است به عنوان یک جمعیت مداخلات بین‌الملل داشته باشیم و توان جمعیت وابسته به توان جوانان است.

انتهای پیام/صا20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول