اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان:

مسابقات رقابت مهر با رویکرد امدادی برگزار شد

خبرگزاری فارس: مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان گفت: بیست و چهارمین مسابقات کشوری رقابت مهر به سمت هدف خود که همان رویکرد امدادی است، برگزار شد.

مسابقات رقابت مهر با رویکرد امدادی برگزار شد

محسن مومنی در مراسم اختتامیه بیست و چهارمین مسابقات کشوری رقابت مهر ویژه خواهران که در اردوگاه شهید بهشتی اصفهان بود در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان ضمن تشکر از حضور رئیس سازمان جوانان هلال احمر و تمامی کسانی که در برگزاری این مسابقه دخیل بودند، اظهار کرد: حدود یک ماه پیش با پیشنهادی که از سوی سازمان جوانان هلال احمر مبنی بر برگزاری بیست و چهارمین دوره از مسابقات رقابت مهر در استان اصفهان داده شد، تمامی شرایط و امکانات برگزاری این مسابقه فراهم گردید.

وی با اشاره به اینکه جمعیت هلال احمر استان اصفهان تاکنون سابقه برگزاری چندین دوره از مسابقات رقابت مهر را دارد، بیان کرد: امیدواریم با تجربه‌ای که جمعیت هلال احمر استان در این زمینه دارد، توانسته باشد نقطه‌نظر سازمان جوانان را برآورد سازد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان ادامه داد: با توجه به گسترده بودن مسابقات مهر در حد کشوری طبیعی است که هنوز نقطه ضعف‌هایی در اجرای این مسابقات موجود باشد که امیدواریم در سال‌های آینده برطرف شود.

وی با بیان اینکه همین جوانان جمعیت هلال احمر در بحث زلزله آذربایجان بسیار کارگشا بودند، تاکید کرد: در واقع با برگزاری مسابقات رقابت مهر جوانان سازمان را بیشتر به سمت بحث امدادی که از اهداف مدنظر این مسابقات است، سوق می‌دهیم.

مؤمنی افزود: بیست و چهارمین دوره از مسابقات کشوری رقابت مهر در پنج رشته برگزار شد و داوری این مسابقات بر عهده داورانی از استان‌های مختلف کشور بوده است.

وی یادآور شد: بیست و چهارمین دوره مسابقات کشوری رقابت مهر در میان برادران از 9 تا 13 آبان ماه سال جاری همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/صا20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول