اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار گیلان:

معرفت به ولایت موجب مصونیت از انحراف می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی‌امنیتی استاندار گیلان گفت: معرفت نسبت به ولایت موجب مصونیت انسان در برابر انحراف‌ها می‌شود.

معرفت به ولایت موجب مصونیت از انحراف می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس در رشت، محمد اکبرزاده در مراسم اختتامیه حرکت‌های جهادی بسیج دانشجویی گیلان در تالار حکمت این دانشگاه، با گرامیداشت 13 آبان روز مبارزه با استکبار جهانی، اظهار کرد: دوره‌های نورانی جهادگری فرصتی است که باید از آن نهایت استفاده معنوی را برد.

وی هدف خداوند از خلقت انسان را معرفت و عبادت او دانست و ابراز کرد: دانشجویان بسیجی در عرصه‌ای از زندگی قرار دارند که نقشه ادامه مسیر زندگی در آن مشخص می‌شود.

این مسئول با اشاره به زندگی شهید چمران، گفت: شهید چمران دانشجوی ممتاز دانشگاه‌های آمریکا بود اما قبل از پیروزی انقلاب اسلامی به دانشگاه ایثار در لبنان رفت و پس از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی به ایران آمد و در دانشگاه شهادت آسمانی شد.

وی، معرفت حقیقی را عامل ایجاد تحول عظیم در انسان نامید و بیان کرد: ولایت و امامت نعمت بزرگی برای پیروان جبهه حق است.

اکبرزاده با بیان اینکه افرادی که با ولی زمان خود زاویه پیدا کردند به دامان طاغوت افتادند، تصریح کرد: امروزه امام جامعه ما آیت‌الله خامنه‌ای است و ما باید از هر فردی که با ایشان زاویه دارد برائت بجوییم.

وی افزود: تنها گوش دادن به سخنان ولی زمان کافی نیست و همه باید به فرمایشات ایشان عمل کنیم.

معاون استاندار گیلان، حضور با اخلاص در اردوهای جهادی را مصداق پیروزی خواند و یادآور شد: با معرفت نسبت به ولایت است که انسان در برابر انحراف‌ها مصون و ایمن می‌ماند.

وی با اشاره به حوادث تلخ فتنه سال 88، خاطرنشان کرد: در فتنه 88 افرادی خود را پیرو خط امام معرفی کردند اما در عمل بر خلاف دستور ولی زمان رفتار کردند.

اکبرزاده با تصریح بر اینکه فتنه و امتحان سختی در پیش است، متذکر شد: در این دوران وظیفه قشر دانشجو و اساتید دانشگاه بسیار سنگین و مهم است.

انتهای پیام/و20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول