اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سوی کارلوس کی‌روش

بهترین گلزن صبای قم به تیم ملی دعوت شد

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان بهترین گلزن صبای قم در لیگ برتر فوتبال را به تیم ملی دعوت کرد.

بهترین گلزن صبای قم به تیم ملی دعوت شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم در حالی که تیم ملی فوتبال بزرگسالان کشورمان بعد از دیدارهای هفته چهاردهم از دور رفت لیگ برتر فوتبال قصد دارد اردوی آماده‌سازی خود را برای انجام رقابت‌های مقدماتی جام جهانی آغاز کند، کارلوس کی‌روش برنامه‌ریزی منظمی برای آغاز دور جدید تمرینات دارد.

برای این منظور از سوی کادر فنی تیم ملی فوتبال کشورمان 28 بازیکن به اردوی تیم ملی امید فوتبال دعوت شدند تا بر اساس زمان‌بندی انجام شده و برنامه‌ریزی صورت گرفته دور جدید تمرینات این تیم از عصر جمعه دوازدهم آبان ماه آغاز شود.

در این بین یکی از بازیکنانی که مورد نظر مربیان تیم ملی فوتبال بوده و در دو فصل اخیر همواره یکی از بهترین بازیکنان تیم فوتبال صبای قم در لیگ برتر باشگاه‌های کشور و از نفرات دعوت شده به اردوها و برنامه‌های آماده‌سازی و همچنین بازی‌های تدارکاتی تیم ملی مدنظر مربیان تیم ملی است، یعنی میلاد نوری ستاره صبای قم حضور دارد.

نوری در تیم صبای قم که در یازدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور موفق به کسب مقام چهارم لیگ برتر و کسب جواز صعود به مسابقات لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا شد یکی از ستاره‌های صبای قم لقب گرفت.

این بازیکن اهوازی و سابق تیم‌های فولاد خوزستان، استقلال تهران، ابومسلم مشهد، استیل آذین تهران و استقلال اهواز در لیگ دوازدهم گل‌های بسیار ارزشمندی برای تیم فوتبال صبای قم در جدال با رقبای مطرحی همچون پیکان تهران، داماش گیلان و ذوب آهن اصفهان به ثمر رساند و بارها برای همبازی‌های خود پاس گل فراهم کرد.

نوری در حالی بار دیگر مورد توجه کادر فنی تیم ملی فوتبال رده سنی بزرگسالان کشورمان واقع شده است که مهر ماه به اردوی تیم ملی فوتبال برای بازی حساس با کره جنوبی در ورزشگاه آزادی دعوت شد اما در آخرین لحظات نام وی از لیست حذف شد و بار دیگر ملی‌پوش شده است.

اسامی 28 بازیکن دعوت شده به اردوی تدارکاتی تیم ملی فوتبال در حالی از سوی کادر فنی اعلام شد که بر اساس برنامه کارلوس کی‌روش، بازیکنان فراخوانده شده به این اردو باید از ساعت 17 روز جمعه دوازدهم آبان در کمپ تیم‌های ملی خود را به مربیان معرفی کنند.

انتهای پیام/ب20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول