اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار قم عنوان کرد

وفاق و همدلی مسئولان رمز تعالی و پیشرفت همه جانبه کشور

خبرگزاری فارس: استاندار قم در دیدار با نماینده ولی فقیه و تولیت آستانه مقدسه استان قم گفت: وفاق و همدلی بین مسئولان، رمز تعالی و پیشرفت همه جانبه کشور است.

وفاق و همدلی مسئولان رمز تعالی و پیشرفت همه جانبه کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی استانداری قم، کرم‌رضا پیریایی در دیدار با تولیت آستانه مقدسه حضرت معصومه سلام‌الله علیها با بیان اینکه این دیدار فرصت مناسبی برای افزایش تعاملات مسئولان استان و آستانه مقدسه حضرت معصومه سلام‌الله علیها است، اظهار کرد: جایگاه امامت جمعه، نماینده ولی فقیه و تولیت آستانه مقدسه حضرت معصومه سلام‌الله علیها جایگاه بسیار رفیعی است.

وی با تاکید بر لزوم برنامه‌ریزی‌های اجرایی مبتنی بر افق آینده خاطر نشان کرد: در سال‌های اخیر اقدامات چشمگیر و گسترده‌ای در زمینه جبران کمبودها و رشد و توسعه قم صورت گرفته اما این خدمات متناسب با ظرفیت‌ها و جایگاه ویژه این شهر نیست.

استاندار قم با اشاره به اهمیت همکاری تولیت با دستگاه‌های اداری استان به ویژه استانداری گفت: تعامل و همکاری مستمر این مجموعه فرهنگی با سایر دستگاه‌ها می‌تواند زمینه خدمات‌رسانی مطلوب به زوار را فراهم کند.

پیریایی در ادامه ضمن ارائه گزارشی از برنامه‌های توسعه استان به سفر دستیار ارشد رئیس جمهور به قم اشاره کرد و افزود: سفر دستیار ارشد رئیس جمهور به استان قم و بازدید وی از پروژه‌های مهر ماندگار بسیار مهم و حائز اهمیت بود.

استاندار قم با اشاره به اختصاص کامل اعتبارات مختص به پروژه‌های مصوب سفر مقام معظم رهبری و مهر ماندگار خاطر نشان کرد: پروژه‌های مصوب سفر مقام معظم رهبری و مهر ماندگار، بسیاری از طرح‌ها و پروژه‌های کلان استان قم را تشکیل می‌دهند که با تکمیل و بهره‌برداری از این طرح‌ها، توسعه و رشد استان قم شتاب ویژه‌ای خواهد داشت.

در این دیدار تولیت آستانه مقدسه حضرت معصومه سلام الله علیها نیز با بیان اینکه سطح خدمت‌رسانی در استان قم افزایش یافته است از تلاش‌ها و زحمات مسئولان استان به ویژه استاندار قم در این زمینه قدردانی کرد.

حجت‌الاسلام سید محمد سعیدی به اهمیت کسب رضای الهی و خشنودی مردم در کارها اشاره و خاطر نشان کرد: عزم مسئولان در پیشرفت و توسعه استان مشهود است.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به ضرورت شناسایی و اولویت‌بندی مشکلات افزود: احیای بافت فرسوده از اولویت‌های خدمت به مردم باشد و باید سعی شود که با برنامه‌ریزی صحیح و کارآمد، گام‌های مؤثری در عرصه پیشرفت و توسعه شهر مقدس قم برداشته شود.

انتهای پیام/ب30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول