اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر درمان دانشگاه علوم پزشکی جهرم خبر داد

افتتاح مرکز پایش اورژانس در جهرم

خبرگزاری فارس: مدیر درمان دانشگاه علوم پزشکی جهرم از افتتاح مرکز آمایش مراقبت‌های درمانی این شهرستان خبر داد و گفت: رسیدگی به شکایات و فعالیت‌های درمانی از ویژگی های این مرکز است.

افتتاح مرکز پایش اورژانس در جهرم

به گزارش خبرگزاری فارس از جهرم، محمد آراد بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مرکز پایش مراقبت‌های درمانی برای کنترل و نظارت بر عملکرد اورژانس‌های بیمارستانی و رسیدگی به شکایات و فعالیت‌های درمانی برای تکریم ارباب رجوع از طریق مانیتور مرکزی فعالیت می‌کند.

وی افزود: این مرکز به صورت روزانه گزارشی از فعالیت‌های اورژانس بیمارستان‌ها به کمیته نظارت دانشگاه علوم پزشکی جهرم و وزارت بهداشت ارائه می‌دهد.

آراد هدف از افتتاح این مرکز را ارتقای کیفیت خدمات درمانی در وزارت بهداشت دانست و ابراز داشت: آغاز به کار مرکز پایش مراقبت‌های درمانی به نوعی نزدیک‌شدن به استاندارد شدن خدمات درمانی بوده و تکریم ارباب رجوع مدنظر مقام عالی وزارت بهداشت را دنبال می‌کند.

مدیر درمان دانشگاه علوم پزشکی جهرم بیان کرد: مردم می‌توانند در صورت برخورد با هرگونه مشکلاتی در اورژانس بیمارستان‌ها به سوپروایزر مستقر در این بخش مراجعه کرده و یا با مرکز پایش مراقبت‌های درمانی تماس بگیرند.

آراد با بیان اینکه این مرکز توسط هفت پزشک و هشت کارشناس به طور شبانه‌روز فعالیت دارد، خاطرنشان کرد: در این مرکز کارشناسان در هر شیفت به صورت مقیم حضور داشته و تمام وظایف این مرکز را پیگیری و بررسی می‌کنند.

وی تصریح کرد: همچنین با توجه به رویت مراکز درمانی توسط مانیتور مرکزی در صورت مشاهده هرگونه مشکل در امر درمان بیماران، در اورژانس بیمارستان‌ها پیگیری لازم انجام می‌شود.

انتهای پیام/ی20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول