اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مسئولان استانی برگزار شد

تجمع انزجار از توهین‏‌کنندگان به ساحت پیامبر(ص) در رودهن

خبرگزاری فارس: تجمع اعتراض‌‏آمیز مردم رودهن برای اعلام انزجار از رفتار موهن استکبار نسبت به ساحت مقدس نبی مکرم اسلام(ص) برگزار شد.

تجمع انزجار از توهین‏‌کنندگان به ساحت پیامبر(ص) در رودهن

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، ظهر امروز این تجمع اعتراض‌‏آمیز با حضور مدیرکل دفتر سیاسی و انتخابات استانداری تهران، امام جمعه شهرهای پردیس، بومهن، رودهن و آبعلی، بخشدار رودهن، شهردار رودهن، سایر مسئولان محلی و جمع کثیری از مردم ولایی، انقلابی و شهیدپرور رودهن در میدان سپاه این شهر برگزار شد.

در این تجمع اعتراض‌‏آمیز، خیل کثیری از دانش‏‌آموزان مدارس رودهن نیز حضور داشتند و پارچه‏‌نوشته و پلاکاردهای منقش به شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و ... به همراه خود حمل می‏کردند.

تجمع اعتراض‏‌آمیز مردم رودهن برای اعلام انزجار از رفتار موهن استکبار به همت روابط عمومی بخشداری رودهن برگزار شد.

بخشدار رودهن در این مراسم به عنوان سخنران، ضمن قدردانی از مردم این منطقه برای حضور پرشور در این تجمع، ولایت‏مداری را از ویژگی‏های بارز مردم رودهن خواند.

رضا طاهرخانی ادامه داد: امروز پیام مردم ایران اسلامی به جهان استکبار، عشق و ارادت وصف‏‌ناپذیرشان به رسول مکرم اسلام(ص) است.

وی اضافه کرد: غرب و در رأس آن آمریکا و جرثومه ناپاکش، رژیم اشغالگر قدس باید بداند که مسلمانان با این حرکات آنها دست از اصول خود برنمی‏دارند.

انتهای پیام/ع30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول