اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

رئیس کنست: پیروزی اوباما در انتخابات مانعی بر سر شهرک‌سازی خواهد بود

خبرگزاری فارس: رئیس کنست(پارلمان) رژیم صهیونیستی ابراز عقیده کرد پیروزی مجدد «باراک اوباما» در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، مانعی بر سر راه شهرک‌سازی‌های این رژیم خواهد بود.

رئیس کنست: پیروزی اوباما در انتخابات مانعی بر سر شهرک‌سازی خواهد بود

به گزارش فارس، رادیو رژیم صهیونیستی به نقل از «رئوفین ریفلین» رئیس کنست (پارلمان) رژیم صهیونیستی گزارش داد: دولت آینده اسرائیل هر چه باشد با دولت آمریکا هماهنگی و همکاری در مسائل مختلف خواهد داشت و در کنار این همکاری دشواری‌ها و مانعی نیز وجود خواهد داشت.

وی افزود: ما به طور کلی با سیاست اوباما کاملا آشنایی داریم و به نظر بنده در صورتی که اوباما بار دیگر برای ریاست جمهوری آمریکا انتخاب شود، موانع و دشواری‌هایی برای دولت اسرائیل در خصوص شهرک‌سازی بوجود خواهد آمد.

این اظهارات ریفلین در جریان بازدید وی از دو شهرک «حفات گلعاد» و «رحلیم» در شمال کرانه باختری ایراد شد و در این بازدید «گرشون مسیکا» رئیس شورای شهرک‌سازی«شمرون» نیز حضور داشت.

ریفلین در این بازدید با تعدادی از شهرک‌نشینان دیدار کرد و آنها نیز شکوائیه‌هایی در مورد جاده‌های مواصلاتی بین شهرک‌ها و ضعف زیرساخت‌ها به وی ارائه کردند.

اظهارات ریفلین در حالی است که رژیم صهیونیستی اخیرا به توسعه شهرک‌های صهیونیستی شدت بخشیده است و روز گذشته نیز جنبش اسرائیلی«صلح اکنون» فاش کرد که این رژیم با احداث 180 واحد مسکونی جدید  ویژه نیروهای بازنشسته پلیس و ارتش در قدس شرقی احداث می‌کند.

انتهای پیام/++

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول