اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا آخر آبان ماه

پروازهای داخلی همدان انجام می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس مجمع نمایندگان استان همدان گفت: تا آخر آبان ماه باید پروازهای داخلی در فرودگاه همدان دایر شود و پروازهای خارجی نیز در سال آینده انجام می‌شود.

پروازهای داخلی همدان انجام می‌شود

امیر خجسته امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان در خصوص پروژه بهسازی و تکمیل فرودگاه همدان اظهار داشت: طبق برنامه‌ریزی‌‌ها و زمان‌بندی صورت گرفته پروازهای قسمت داخلی در فرودگاه همدان باید تا آخر آبان ماه امسال آماده خدمات‌رسانی باشد.

وی گفت: طی این مدت باید پروازهای داخلی انجام شود و طبق هماهنگی‌های صورت گرفته زمینه برای دایر شدن پروازهای خارجی نیز باید از سال آتی و بعد از عید محقق شود.

رئیس مجمع نمایندگان استان همدان با بیان اینکه روند پیشرفت پروژه فرودگاه بسیار مطلوب است، افزود: در حال حاضر کار در سه شیفت کاری در حال انجام است و همین امر منجر به روند مطلوب اجرای این پروژه شده است.

وی در ادامه سخنانش اضافه کرد: در حال حاضر بالغ بر 50 کیلومتر از آزادراه همدان به سمت تهران آماده بهره‌برداری است و تنها باید زمان افتتاح آن اعلام شود.

خجسته روند اجرای راه‌آهن همدان ـ تهران را نیز مطلوب ارزیابی کرد و در پایان سخنانش اظهار داشت: در خصوص اجرای پروژه آبرسانی از سد تالوار به همدان نیز باید تمام مسئولان با جدیت وارد کار شوند و هر جا مشکل و یا مانعی وجود دارد آن را به نمایندگان انتقال دهند تا از مرکز نسبت به رفع و رجوع آن اقدام شود.

انتهای پیام/صا30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول