اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کوهبنان:

دشمن‌ستیزی با سران کفر‌ مقدس است

خبرگزاری فارس: فرماندار کوهبنان با اشاره به راهپیمایی 13 آبان گفت: مردانگی‌، فتوت‌، ایثار و دشمن‌ستیزی با سران کفر‌ مقدس است.

دشمن‌ستیزی با سران کفر‌ مقدس است

منصور متقی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کوهبنان اظهار داشت: 13 آبان در تاریخ انقلاب اسلامی ایران همواره روز تقابل حق و باطل بوده این روز به یاد‌ماندنی در تاریخ انقلاب اسلامی برگی زرین‌ و یاد‌آور ‌خاطره‌های بزرگ است.

وی ابراز داشت:‌ 13 آبان سال 42 به دلیل اعتراض حضرت‌ امام راحل به سیاست‌های مستبدانه و خیانت‌کارانه حکومت پهلوی از جمله تصویب لایحه کاپیتولاسیون و ظلم بزرگی که به ملت ایران شده بود، بنیانگذار انقلاب اسلامی توسط مأموران حکومت شاه بازداشت و به ترکیه تبعید شدند.

متقی افزود: حادثه دوم در 13 آبان ماه 57 بود که ‌تعداد کثیری از دانش‌آموزان ‌برای انجام تظاهرات علیه حکومت منحوس پهلوی در محوطه دانشگاه تهران‌ هدف تیراندازی مأموران حکومت شاه قرار گرفتند و با خون سرخ ‌خود موجب شعله‌ور شدن و‌ اوج‌گیری مبارزات مردم علیه رژیم پهلوی شدند.

وی عنوان کرد: سومین رخداد، تسخیر لانه جاسوسی توسط جمعی از دانشجویان معترض در 13 آبان ‌سال 58 چند ماه پس از پیروزی انقلاب اسلامی ‌بود که در آن شرایط حیرت و سر‌در‌گمی دشمنان به ویژه آمریکای جهانخوار را در پی داشت.

متقی گفت: پس از گذشت 33 سال از عمر پر‌ خیر و برکت ‌انقلاب اسلامی‌ همچنان با حضور گسترده و منسجم خود‌ در صحنه شکوه 13 آبان را پاس می‌داریم، زیرا مردانگی‌، فتوت‌، ایثار و دشمن‌ستیزی با سران کفر را مقدس می‌دانیم.

وی عنوان کرد: با توجه به حساسیت وِیژه و تشدید تحریم علیه ملت ایران، مردم ولایت‌مدار شهرستان کوهبنان با لبیک به ندای رهبر فرزانه و متفکر انقلاب همگام با مردم ایران اسلامی با حضور گسترده خود بار دیگر زمینه ذلت و خواری دشمنان را رقم می‌زنند و لبخند را بر لبان مقام معظم رهبری می‌نشانند.

انتهای پیام/ع20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول