اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نیمه نخست سال آینده محقق می‌شود

نصب تندیس غضنفرالسلطنه و شیخ مجاهد برازجانی در برازجان

خبرگزاری فارس: شهردار برازجان گفت: تندیس غضنفرالسلطنه و شیخ مجاهد برازجانی نیمه نخست سال آینده در شهر برازجان نصب می‌شود.

نصب تندیس غضنفرالسلطنه و شیخ مجاهد برازجانی در برازجان

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان کریم حسین‌آبادی بعد از ظهر امروز در نشست هم‌اندیشی با اصحاب رسانه شهرستان دشتستان اظهار داشت: برگزاری نشست‌های هم‌اندیشی در شناخت نیازهای اقشار مختلف جامعه و تسریع در روند رفع خواسته‌های ایشان تاثیر بسزایی دارد و شهرداری برازجان با جدیت این مسئله را در دستور کار قرار داده است.

شهردار برازجان خاطر نشان کرد: در ارتباط با مبحث ورودی شهر برازجان از مسیر شیراز باید به این مهم توجه داشته باشیم که تقویت توانمندی‌های درونی شهر برازجان از مسائلی است که به رونق و توسعه شهر برازجان در ابعاد مختلف می‌انجامد.

حسین‌آبادی بیان داشت: اگر توانمندی درونی داشته باشیم راه‌ها نمی‌توانند مسیر را ببندند، زیرا راه‌ها در جایی مهم است که هویت ایجاد کند در صورتی که ما هویتی در مجموعه شهری داریم که خودش به تنهایی می‌تواند وضعیت را متحول کند.

وی اضافه کرد: ایجاد مجموعه‌های خدماتی مختلف از مسائلی است که به تقویت شهر کمک شایانی می‌کند و احداث مجموعه پزشکی دکتر رضایی و مجموعه تجاری نادر استوار از مسائل مهمی است در سال‌های اخیر نقشی مهم در معرفی شهر برازجان در سطح استانی و منطقه‌ای ایفا کرده است.

این مسئول اذعان داشت: ایجاد نمایشگاه اتومبیل در ترمینال شهر برازجان و ایجاد غرفه‌های جدید از برنامه‌هایی است که در حوزه تقویت شهری در دستور کار قرار داده‌ایم و این امر هم به این مکان هویت می‌دهد و هم سبب معرفی بیشتر شهر برازجان می‌شود.

شهردار برازجان عنوان کرد: ما در مجموعه شهرداری باید بپذیریم که یکی از رسالت‌های اساسی که بر عهده داریم فعالیت‌های فرهنگی است ولی کمتر فرصت داریم که مستقیما وارد بعد فرهنگی شویم و معمولا در کنار پروژه‌های عمرانی به بعد فرهنگی و معرفی آن می‌پردازیم.

حسین‌آبادی حضور استاندار جدید را فرصتی مغتنم برای استان معرفی کرد و افزود: حضور این استاندار پرتلاش را باید غنیمت دانست و از آن بهره برد، زیرا استاندار به عمران شهری و فراهم کردن بسترها و دسترسی فرهنگی توجهی خاص دارد.

وی با اشاره به راه‌اندازی ایستگاه‌های مطبوعات در شهر برازجان ابراز داشت: برای ایجاد ایستگاه‌های مطبوعات در سطح شهر برازحان می‌توان از تابلوهای دیواری موجود در میدان بیمارستان شروع کرد و نشریات را در آنها قرار داد.

حسین‌آبادی گفت: فضاهای سبز، پارک‌ها و به‌خصوص مکان‌هایی که بازنشستگان حضور دارند در اولویت ما برای ایجاد ایستگاه‌های مطبوعات قرار دارند.

وی با اشاره به ضرورت نامگذاری کوچه‌های سطح شهر متناسب با خیابان‌های مرتبط افزود: برای محلاتی از جمله هکتاری‌ها که نامشان جا افتاده و صحیح نیست، به دنبال پیدا کردن نامی قوی و متناسب با محلات هستیم که از همان ابتدا در اذهان عمومی حک شود.

شهردار برازجان در ارتباط با نصب تندیس غضنفرالسلطنه برازجانی گفت: تندیس شیخ مجاهد برازجانی نیز در حال ساخت است که ان‌شاءالله پس از ساخت به همراه تندیس غضنفرالسلطنه نیمه نخست سال آتی نصب خواهد شد.

حسین‌آبادی کودکان را نخستین هدف تاثیرگذاری مجموعه شهرداری در بحث فرهنگی عنوان کرد و افزود: در تمامی فعالیت‌های فرهنگی به دنبال این هستیم که عشق، علاقه و مانایی شهر را در ذهن مردم و شهروندان بیشتر کنیم و اگر این امر روی دهد به نتیجه مطلوب رسیده‌ایم.

انتهای پیام/ش10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول