اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بیانیه سپاه چهارمحال و بختیاری به مناسبت عروج ملکوتی 26 دانش‌آموز:

شهادت‌ بی‌بهانه تندیسی نه از گِل که از گُل ساخت

خبرگزاری فارس: سپاه چهارمحال و بختیاری در بیانیه‌ای با اشاره به عروج ملکوتی جمعی از زائران سرزمین نور آورده است: بار دیگر عزیزانی کوچه‌های پر رفت و ‌آمد گناه را برای یافتن خلوت بی‌بهانه‌ برای شهادت ترک کردند و گرد زیارت بر چهره‌هایشان با خون در آمیخت تا تندیسی نه از گِل که از گُل بسازند.

شهادت‌ بی‌بهانه تندیسی نه از گِل که از گُل ساخت

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، فرمانده و مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه چهارمحال و بختیاری با صدور بیانیه‌ای مشترک، عروج ملکوتی 26 نفر از دانش‌آموزان، فرهنگیان و پاسداران اعزامی به مناطق عملیاتی دفاع مقدس در قالب اردوهای راهیان نور از شهرستان بروجن را تسلیت گفتند.

در این بیانیه آمده است: اصحاب شهدا، میهمانیتان بر سفره کرم حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و بی‌بی دو عالم حضرت فاطمه زهرا(س) مبارکتان باد.

در ادامه این بیانیه آمده است: بار دیگر عزیزانی کوچه‌های پر رفت و ‌آمد گناه را برای یافتن خلوت بی‌بهانه‌ برای شهادت ترک کردند و گرد زیارت بر چهره‌هایشان با خون در آمیخت تا تندیسی نه از گِل که از گُل بسازند.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: چه می‌دانیم دعای آخرشان در دوکوهه چه بود و یا وقتی که سر بر خاک‌های آسمانی گذاشتند، در نماز عشق از معبود چه طلبیدند که خدایشان این‌چنین آنان را پذیرا شد که عروجشان یاد وداع پدران، مادران، برادران و خواهران این سرزمین با جوانان شهیدشان را در خاطرمان تداعی کرد.

در این بیانیه آمده است: ما به رسم ادب این پرواز ملکوتی به سوی حق را که برگرفته از رسالت زینبی در پیام‌رسانی فرهنگ شهادت و ایثار می‌باشد به ساحت مقدس حضرت بقیة‌الله الاعظم، رهبر معظم انقلاب و به‌ویژه خانواده‌های مکرم آن عزیزان تسلیت عرض کرده و اجری جزیل و صبر جمیل برای خانواده‌های داغدار و معزز دانش‌آموزان، فرهنگیان، پاسداران و بسیجیان استان چهارمحال و بختیاری از خداوند سبحان مسئلت داریم.

در ادامه این بیانیه آمده است: بی‌گمان عروج ملکوتی لاله‌های به خون تپیده دیار آلاله‌ها را در امتداد خط سرخ شهادت می‌دانیم که تداعی‌کننده هشت سال دفاع از ارزش‌های اعتقادی، باورهای تربیتی و حماسه‌آفرینی جوانان این مرز و بوم در حراست از دستاوردهای انقلاب اسلامی بود، راست قامتان جاودانه‎ای که در میقات شهادت، بیعت با ولایت و شهدا را به منصه ظهور گذاشتند.

انتهای پیام/و30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول