اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آبادان:

واقعیت حماسه در درون شهدای دانش‌آموزی نهفته است

خبرگزاری فارس: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آبادان گفت: امروز فرصتی است که با شهیدان راه انقلاب تجدید خاطره کنیم زیرا حقیقت جنگ و حماسه در درون این شهدا نهفته است.

واقعیت حماسه در درون شهدای دانش‌آموزی نهفته است

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، عادل عساکره ظهر امروز در یادواره شهدای آسمانی و شهید منصور کارکوب‌زاده که در تالار مهر شهرستان آبادان برگزار شد، در جمع بیش از 100 دانش‌آموز بسیجی دختر و پسر از دبیرستان‌های مختلف منطقه اظهار کرد: واقعیت جنگ و حماسه در درون شهدای دانش‌آموزی این مرز و بوم نهفته است.

وی افزود: شهدایی چون منصور کارکوب‌زاده با وجود سن بسیار کمی که داشتند افسانه‌ها را به واقعیت تبدیل کرده و حماسه‌های جدیدی را بر برگ‌های جبهه و تاریخ جنگ ثبت کردند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آبادان ادامه داد: همه ما باید واقعیت‌های شخصیتی شهدا را الگو خود قرار داده و با تبعیت از راه و ارزش‌های شهدای جنگ تحمیلی در برابر هجمه‌‌های فرهنگی مقاومت کنیم.

وی با اشاره به دانش‌آموزان بسیجی امروز کشور گفت: شهدای ما با شناخت و انتخاب راه سعادت از بدی‌ها و کاستی‌ها دوری کرده و مسیر احسنت اسلام را تشخیص داده و انتخاب کردند.

عساکره افزود: شما دانش‌آموزان امروز جامعه اسلامی و نسل سوم و چهارم انقلاب نیز وظیفه‌ خطیری بر دوش داشته و با شناخت ارزش‌های اسلامی و ابعاد مختلف شخصیتی شهدای دانش‌آموزی می‌توانید راه کمال و سعادت را در زندگی خود پیدا کنید.

وی گفت: شما با ایفای صحیح نقش‌ها و وظایف مختلفی که بر دوش دارید مسیر صحیح کمال و بلوغ بشری را انتخاب کرده همچنین کشور را در برابر هرگونه هجمه فرهنگی دشمنان استکباری بیمه می‌کنید.

انتهای پیام/و20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول