اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مسئولان استانی

زنگ استکبارستیزی در سطح لرستان نواخته شد

خبرگزاری فارس: طی مراسمی با حضور مسئولان استانی زنگ استکبارستیزی در سطح مدارس لرستان نواخته شد.

زنگ استکبارستیزی در سطح لرستان نواخته شد

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، فرماندار خرم‎آباد ظهر امروز در مراسم نواخته شدن زنگ استکبارستیزی در مرکز استعدادهای درخشان شهید بهشتی خرم‎آباد ضمن دعوت اقشار مختلف مردم در راهپیمایی 13 آبان اظهار کرد: در 13 آبان ماه سه حادثه تاریخی در کشور ما رخ داده است که می‌توان به تبعید حضرت امام خمینی(ره) به ترکیه، کشتار دانش‎آموزان و تسخیر لانه جاسوسی به دست دانشجویان انقلابی اشاره کرد.

مرتضی ولی‌پوری با بیان اینکه تسخیر لانه جاسوسی توسط دانشجویان در 13 آبان یک حادثه تاریخی است که در تمام ذهن‌ها مانده است، افزود: یکی از مهم‎ترین حوادث تاریخی این روز تسخیر لانه جاسوسی به شمار می‏رود.

وی با اشاره به اینکه آرامش کنونی ما نشات گرفته از خون شهدا به خصوص 901 شهید دانش‎آموز در لرستان است، گفت: دشمن به دنبال از بین بردن خون شهدا و اسلام ناب محمدی(ص) در کشور ایران است.

ولی‌پوری گفت: دشمن با شکست سنگینی که از دوران دفاع مقدس از سوی ایران خورد به دنبال جنگ نرم رفت و می‌خواهد از این طریق به ایران اسلامی ضربه وارد کند.

فرماندار خرم‎آباد با بیان اینکه محاصره اقتصادی ملت ایران، هدف از پیش تعیین شده دشمن بوده است، تصریح  کرد: بعد از جنگ سخت دشمن غاصب به عرصه محاصره اقتصادی ایران پا نهاد و باید گفت، محاصره اقتصادی ملت ایران از همان اوایل انقلاب هدف دشمنان بوده است.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر دشمن با تحریم‎های گسترده و عملیات روانی در سطح کشور سعی به اجرای جنگ نرم که محصول پردازش فکر نخبگان است، دارد.

ولی‎پوری وظیفه دانش‌آموزان و دانشجویان در مقابله با جنگ نرم مهم دانست و گفت: جنگ نرم برخلاف جنگ سخت، عینی و محسوس نیست و مهم‎ترین هدف آن قشر نوجوان و دانش‎آموز است.

فرماندار خرم‎آباد گفت: بعد از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران منافع استکبار در زمینه‎های مختلف در کشور ایران به خطر افتاد چراکه دشمن حقیقتا به شعار نه شرقی، نه غربی مردم پی‌برده است.

انتهای پیامح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول