اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار هرمزگان:

غدیر راهنمای حرکت در مسیر ائمه و ولایت است

خبرگزاری فارس: استاندار هرمزگان واقعه غدیر خم را راهنمای حرکت در مسیر ائمه(ع) و ولایت عنوان کرد.

غدیر راهنمای حرکت در مسیر ائمه و ولایت است

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری هرمزگان، ابراهیم عزیزی طی پیامی ضمن تبریک این عید سعید واقعه غدیر خم را راهنمای حرکت در مسیر ائمه و ولایت عنوان کرده است.

وی در متن این پیام می‌افزاید: غدیر، سرچشمه همیشه‏ جوشان ولایت است که از سینه تفتیده «خم» به جام محبت دوستداران پیامبر و خاندانش جارى بوده و روز تداوم رسالت محمد(ص) در ولایت علی(ع) و عید پیمان و عهد است.

استاندار هرمزگان ادامه می‌دهد: این واقعه مهم، به عنوان یک‏ عید بزرگ اسلامى‏ همواره احیاکننده سیره معصومین(ع) و راهنمای حرکت در مسیر ولایت و عدالت بوده است.

عزیزی تصریح می‌کند: نیاز جهان امروز به ترویج اندیشه و مسلک حضرت امام علی(ع)، فراگیر کردن این اندیشه‌ها و رسیدن به راهکارهایی برگرفته از اندیشه‌های مولای متقیان برای ساختن جهانی آکنده از عدالت و مهرورزی بیش از گذشته احساس می‌شود و باید به عنوان یک ضرورت مورد توجه مصلحان جامعه قرار گیرد.

وی اضافه می‌کند: این عید بزرگ و این حادثه و مناسبت سترگ، بهانه‌ای است برای تجدید‌ میثاق با ولایت و بر ماست که پیمان خویش را با مسیر و جریان ولایت تجدید کرده و امروز که پرچم ولایت فقیه به عنوان استمرار این حرکت الهی در دست با کفایت مرجع عالی‌قدر و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی است، تجدید بیعت خود را در اطاعت از رهنمودها و فرمایشات معظم‌له اعلام داشته و پیمان می‌بندیم که با عزمی راسخ‌تر از پیش در راه تحقق آرمان‌های والای این نظام مقدس گام نهیم.

استاندار هرمزگان با تبریک این عید بزرگ و خجسته به عموم مسلمین به ویژه مردم شریف و متدین استان هرمزگان، موفقیت همگان را در پیمودن راه شهدا، با بهره‌گیری از آرمان‌های بلند بنیانگذار جمهوری اسلامی و در پرتو منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی از درگاه خداوند متعال مسئلت داشته است.

انتهای پیام/ز30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول