اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور:

بصیرت‌افزایی عامل پیروزی مسلمانان است

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور عامل موفقیت و پیروزی مسلمانان را بصیرت‌افزایی و آگاه بودن از موقعیت دانست و بر توجه به این مهم تاکید کرد.

بصیرت‌افزایی عامل پیروزی مسلمانان است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، حجت‌الاسلام مهدی صفرزاده ظهر امروز در مراسم نواخته شدن زنگ استکبارستیزی که همزمان با سراسر کشور در مجتمع امام خمینی(ره) سنندج برگزار شد، اظهار کرد: تنویر افکار عموم مسلمانان و تعالی اخلاقی انسان‌ها نیز از عوامل پیروزی مسلمانان به شمار می‌رود که باید به آن توجه شود.

وی با اشاره به اینکه وحدت ملی حرکتی برای دستیابی به موفقیت‌های بیشتر و شکست‌ دشمنان اسلام است، افزود: مردم مسلمان ما به ویژه جوانان و قشر دانش‌آموز باید با اتحاد و انسجام خود زمینه خنثی کردن توطئه دشمنان را فراهم کنند و اجازه ندهند بیگانگان برای آنها برنامه‌ریزی کنند.

وی با اشاره به اینکه 13 آبان یادآور خاطرات باشکوه ملت ایران است، خاطرنشان کرد: اشغال لانه جاسوسی آمریکا، انقلابی فراتر از پیروزی انقلاب اسلامی ایران بود که به همت مردم ما به ویژه جوانان به بار نشست.

معاون فرهنگی مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور بیان کرد: مجلس سوم در سال 67 روز ملی مبارزه با استکبار جهانی را قانونی اعلام کرد و گرامیداشت 13 آبان عمل به قانون و مصوبه مجلس شورای اسلامی در سال 67 است.

حجت‌الاسلام صفرزاده یادآور شد: امروز دانش‌آموزان با حضور در المپیادهای علمی، تحصیل علم و دانش و حضور در صحنه‌ها نشان داده‌اند که می‌توانند آینده‌سازانی موثر برای این مرز و بوم باشند.

وی با اشاره به اینکه بسیاری از کشورهای جهان از جمله آمریکا و روسیه دارای کلاهک هسته‌ای هستند، گفت: ترس امروز استکبار دستیابی به انرژی هسته‌ای و یا تجهیزات نظامی نیست بلکه دشمنان امروز از بیدای و وحدت مردم در هراسند و باید این اتحاد و یکپارچگی همچنان محفوظ بماند.

وی اسلام، ایمان و بیداری مردم به ویژه جوانان را از عوامل ترس دشمنان از ایران اسلامی خواند و گفت: نباید اجازه بدهیم دشمن به آسانی برای ما برنامه‌ریزی و تصمیم‌گیری کند.

در این مراسم دانش‌آموزان با سر دادن شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل خشم و انزجار خود را از استکبار جهانی اعلام کردند.

انتهای پیام/صا20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول