اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای مرکزی اصولگرایان گیلان:

شبکه باران در ترویج ارزش‌های اسلامی گام بردارد

خبرگزاری فارس: عضو شورای مرکزی اصولگرایان گیلان گفت: شبکه باران باید در راستای ترویج ارزش‌های اسلامی گام بردارد و ابزار عده‌ای خاص نشود.

شبکه باران در ترویج ارزش‌های اسلامی گام بردارد

نظرعلی علیزاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با انتقاد از عملکرد صدا و سیمای مرکز گیلان در دعوت از چهره‌هایی که کارنامه‌های خوبی در استان ندارند، اظهار کرد: مرکز گیلان باید دقت کند تا برنامه‌های تولیدی جایگاهی برای ارائه دیدگاه‌های افراد سکولار نشود که در این صورت عاشقان ولایت سکوت نمی‌کنند.

وی افزود: فردی که دارای کارنامه منفی و مشخصی است نباید در یک برنامه تلویزیونی حضور یابد و برای فعالیت‌های جناحی خود با استفاده از صدا و سیمای گیلان فضاسازی کند.

جانشین سابق سپاه قدس گیلان با اشاره به وظایف رسانه ملی تصریح کرد: شبکه باران به جای اینگونه اشتباهات در راستای ترویج ارزش‌های اسلامی، نقد شفاف همراه با تهذیب رسانه و... گام بردارد.

وی برنامه‌محوری را اساس و رکن فعالیت رسانه‌ای دانست و خاطرنشان کرد: رسانه ملی رسانه ارزش‌ها و باورهای دینی است.

علیزاده با بیان اینکه استفاده سکولارها از صدا و سیمای مرکز گیلان هدفمند بوده و برای مقاصد شوم سیاسی است، خاطرنشان کرد: مواضع رسمی حزب‌الله گیلان در اعتراض به این اقدام شبکه باران به‌زودی طی بیانیه‌ای اعلام می‌شود.

به گزارش فارس، شبکه باران شب گذشته در برنامه زنده «خوجیرشبان» از استاندار اسبق گیلان و سفیر فعلی ایران در کویت دعوت کرده بود.

این دعوت در حالی صورت گرفت که ساعتی قبل از حضور مهمان پیامک‌هایی برای مردم برای دیدن و شنیدن حرف‌های وی ارسال شده بود، کاری که درباره دیگر مهمانان صورت نمی‌گیرد.

انتهای پیام/و20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول